سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر از سمت خود استعفا داد.

 دو عضو شورای شهر، عامل جدایی سرمربی شاهین بوشهر؛ویسی استعفا داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله ویسی که فصل گذشته موفق به صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر شد، تصمیم گرفت به دلیل کارشکنی تعدادی از اعضای شورای شهر بوشهر، از سرمربیگری خود در شاهین استفاده کند.

در بیانیه‌ای که عبدالله ویسی منتشر کرده، آمده است:

«خودتان می‌دانید که من پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی داشتم و حتی سرمربی گری تیم امید هم به من پیشنهاد شد اما به دلیل اینکه به مردم خوب استان بوشهر تعصب داشتم و خاطرات خوبی که با آنها داشتم در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم و در این تیم محبوب بمانم.

با این حال یکی دو نفر اجازه ندادند که ما کارمان را به خوبی پیش ببریم و در نهایت من تصمیم گرفتم از سمت خودم استفاده کنم تا جا برای آن هایی که دوست دارند جای من را بگیرند باز شود. این دو نفر از اعضای شورای شهر استان بوشهر هستند که من حتما به موقع نام آنها را رسانه ای می کنم تا مردم بدانند به چه کسانی رای دادند.

خودتان می‌دانید که این تیم را بومی بستیم تا جوان های خوب استان بوشهر بتوانند در آن رشد کنند اما عده ای اجازه ندادند که من کارم را انجام بدهم و به همین دلیل از مردم خوب بوشهر عذر خواهی و از هدایت تیم فوتبال شاهین کناره گیری می کنم.»

انتهای پیام/