مهدی طارمی مهاجم جنجالی سابق پرسپولیس باز هم حاشیه‌ساز شد تا باز هم به نیاز سرخ‌ها به خود پشت کرده باشد.

پاسخ قطعی مهدی طارمی به پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش افکارنیوز،  مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس که زمزمه‌های فراوانی متوجه بازگشت او به تیم سابقش برای یاری خط حملۀ این تیم به گوش می‌رسید، رسماً خیال سرخ‌های تهران را راحت کرد تا دیگر کسی سراغ وضعیت او را در مسیر پوشیدن پیراهن سرخ‌ها نگیرد و سیل انتقادات احساسی علیه این مهاجم توانمند و کارآمد شکل بگیرد.

اخبار ورزشی- در شرایطی که پرسپولیس  چندین و چندبار با او مذاکره کرده بود و امیدوار بود که طارمی بدون تیم، راه بازگشت به خانه را برای قدرتمندتر شدن تیم سابقش در پیش بگیرد، این بازیکن رسماً اعلام داشت نمی‌تواند به فوتبال ایران بازگردد و به دنبال بازی کردن در اروپا می‌باشد تا بار دیگر این مهاجم به سرخ‌ها پشت کرده باشد و پروندۀ حضور او نیز در جمع سرخپوشان احتمالا برای همیشه بسته شود.

احساسی که امروز میان طارمی و پرسپولیسی‌ها وجود دارد، به قدری بد است که به نظر می‌رسد آقای گل سابق، بهترین تصمیم را برای بازنگشتن به خانه گرفته است! چرا که او به خوبی می‌داند که تحمل سنگینی فشارها از هتریک کردن در دربی نیز سخت‌تر است و در بازگشت به تهران حداقل برای چندین ماه باید به دنبال کنترل مسائل روانی در خود باشد و زیر بار فشارها دوام بیاورد که ترجیح طارمی بر این بود که این فشارها را با وجود نیاز شدید تیمش به خود، تحمل نکند که این حق انتخاب نیز، حقی طبیعی برای اوست.

احتمالا پروندۀ بازگشت طارمی به پرسپولیس برای همیشه بسته شد! او در سومین بزنگاه ممکن نیز مردود از آزمون خود خارج شد تا عملاً دیگر هیچ شانسی برای آشتی او با سرخ‌ها وجود نداشته باشد، از جدایی عجیب و هنوز هم مرموزش و انتقال به ریزه‌اسپور تا قانون‌شکنی و بازگشت اجباری به خانه تا محرومیت خود و پرسپولیس در یک اشتباه فاحش و ترک باشگاه پس از محرومیت و حالا هم بی‌میلی و زدن دست رد به سینۀ سرخ‌ها، عملاً تمام پل‌های پشت‌سر او را خراب کرده تا طارمی تنها یک اسم و نه بیشتر برای پرسپولیسی‌ها باشد و آن روی نفرت فوتبال نیز برای او هواداران سرخ‌ها به روی پردۀ نمایش بیاید.