ادن هازارد امروز اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال را انجام داد و هواداران را به آینده ای روشن امیدوار کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد بالاخره با پیراهن رئال در یک بازی رسمی به میدان رفت و برای دقایقی سانتیاگو برنابئو را به وجد آورد. پس از یک مصدومیت غیرمنتظره که باعث شد سه هفته ابتدایی لالیگا از دست برود، ستاره بلژیکی امروز کار برابر لوانته را از روی نیمکت شروع کرد. به نظر او هنوز به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده و به همین دلیل زیدان ترجیح داد از ابتدا او را به میدان نفرستاد.

دقیقه 58 بازی بود که هازارد در میان تشویق هواداران به جای کاسیمیرو وارد زمین شد و با تصمیم زیدان به جناح چپ رفت و وینیسیوس بال راست شد. هازارد خیلی زود هم می توانست به گل برسد. او روی یک حرکت تماشایی از میانه زمین و با مشارکت خامس شوتی را روانه دروازه کرد اما واکنش عالی آیتور گلر لوانته باعث شد توپ به کرنر برود.

هازارد دو بار نیز باعث شد تا بازیکنان لوانته با کارت زرد جریمه شوند. حرکات تکنیکی او راهی جز خطا را برای لوانته ای ها باقی نگذاشت. هازارد البته دو بار نیز به شکل بدی در میانه زمین توپ را از دست داد که می توانست برای رئال خطرساز شود با این حال در مجموع نمایش ستاره بلژیکی امیدوارکننده بود هرچند که انتظارات از او بیشتر است.

این 35 دقیقه ای که هازارد در میدان بود قطعا به وی کمک خواهد کرد تا برای بازی چهارشنبه شب در زمین پی اس جی در شرایط ذهنی و بدنی بهتری وارد زمین شود. موتور ستاره بلژیکی تازه گرم شده و با ادامه این روند، روزهای بهتری در انتظار او و رئال خواهد بود.