ایرنا/ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باور «ما می‌توانیم» محصول دوران درخشان دفاع مقدس است و بسیاری از پیشرفت‌های کشور ماحصل و دستاورد، این باور است.

سردار سلیمانی: باور «ما می‌توانیم» دستاورد دوران درخشان دفاع مقدس است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در همایش بزرگ سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان با عنوان استمرار ارزش های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: وقتی ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل توانست جنگ تحمیلی را به گنجینه تمام نشدنی تبدیل کند و دستاوردهای بزرگی دست یابد، امروز هم با تاسی از آن می تواند این مسیر را با موفقیت طی کند.

وی ادامه داد: امروز باید با تاسی بر ارزش های همان دوره، گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز کنیم. مردم در گام دوم انقلاب اسلامی همانند دوران دفاع مقدس باید در عرصه های مختلف حضور فعال و موثر داشته باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، خلق مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را از مهم ترین دستاوردهای دیگر دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: راهکار برون رفت از مشکلات فعلی کشور هم تاسی به این موضوع است.

سلیمانی یادآور شد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی فقط برای ایران اسلامی شکل نگرفته و آنچه که امروز در جبهه مقاومت در سطح جهان اسلام مشاهده می کنید، تحقق و توسعه مکتب دفاعی ایران اسلامی است که خالق این مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: جبهه مقاومت باعث به ذلت کشیده شدن بزرگ ترین قدرت نظامی و اقتصادی جهان در منطقه غرب آسیا شده است،   آمریکایی ها به شکست خود باوجود بیش از ۲ دهه حضور، تجاوزگری در منطقه و قتل و غارت در میان مسلمانان و صرف هزاران میلیارد دلار هزینه، اعتراف کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دنیا هم این شکست را مشاهده کرده است، این شکست چیزی نیست که بتوانند آن را مخفی کنند و در حال حاضر هم ادامه دارد و تمام هم نشده است، به عبارتی شکست های نظام سلطه و پیروزی های انقلاب اسلامی ادامه دارد.

همایش بزرگ سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان با عنوان استمرار ارزش های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی امروز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در محل برگزاری نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.