برترین ها/ «ماه در می زند» در تازه ترین قسمت خود میزبان بازیگری بود که در یک حادثه تلخ یک پایش را از دست داده است.

بازیگر معروف پایتخت فلج شد  | عکس باورنکردنی از بازیگر سریال پایتخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برنامه تلویزیونی «ماه در می زند» میزبان عباس کاکاوندی بازیگر سریال های «پایتخت»، «سرباز»، «آرام می گیریم» و... بود.

کاکاوندی که به همراه همسرش در این برنامه حاضر شده بود از سختی های شغلش و عشقی که به بازیگری دارد گفت. این بازیگر که در فیلم ها و سریال های بسیاری نقش فرعی داشته در بخشی از این برنامه به اتفاقی اشاره کرد که باعث قطع عضوش شده بود: از لوکیشن فیلمبرداری برمی گشتم که یک صحنه تصادف دیدم. حدس زدم که در آن ماشین سانحه دیده حتما خانواده ای گرفتار هستند. خواستم برای کمک بروم که یک ماشین با سرعت به من زد. خانواده سانحه دیده با یک سِرُم راهی خانه شان شدند اما من 33روز در بیمارستان بودم و بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتم که در نهایت پزشکان مجبور شدند یک پایم را قطع کنند.

عباس کاکاوندی در ادامه روایتش از زندگی اش گفت: خیلی ها فکر می کنند بعد از این اتفاق از من حمایتی شده اما هیچ کس حتی سری به من نزد. درست است که زندگی سختی دارم اما عشق به بازیگری هنوز در من وجود دارد. این روزها بعضی جاها که دعوت به کار می شوم، شماره حساب می دهند و می گویند در فیلم سرمایه گذاری کن تا به تو نقش بدهیم!

سریال پایتخت

مرگ ناگهانی بازیگر سریال پایتخت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون صبح امروز پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

به گزارش ایسنا خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت

او سابقه بازی در چند نمایش و سریال استانی را در کارنامه هنری خود داشت و از هنرمندان گلستانی تئاتر بود و حضور در نمایش‌های رادیویی گلستان و تئاتر‌های مختلف از جمله سوابق ایشان بود.

نکاتی درباره سریال پایتخت

سریال پایتخت از معدود سریال های داخلی است که تا 6 فصل ادامه پیدا کرده و با پخش هر فصل آن به تعداد مخاطبانش اضافه شده است. پیام اصلی این سریال (خانواده و دوستی) است، در هر فصل از سریال پایتخت جدای از تمام حواشی ما زندگی خانواده ای مازندرانی را می بینیم که سادگی و صمیمیت آنها زبانزد خاص و عام است. آنها احترام به بزرگترها و تربیت درست فرزندان را از پایه های زندگی می دانند.

سریال پایتخت 4 سال پیاپی در ایام نوروز پخش شد، اما دو فصل پایانی پس از وقفه ای نسبتا طولانی به پخش رسیدند و فصل 5 در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد. همچنین قرار بود در نوروز 98 یک قسمت از این سریال در قالب فیلم سینمایی پخش شود که با درگذشت خشایار الوند نویسنده این سریال، این فیلم سینمایی هرگز به مرحله تولید نرسید.

فوت بابا پنجعلی یکی از شخصیت های اصلی داستان موجب ناراحتی و نارضایتی برخی بینندگان شده است. آنها می گویند: بابا پنجعلی باید حضور می داشت زیرا که رابطه او پسرش نقی می توانست برای نسل جوان یک الگو باشد، همانطور که در داستان این سریال نقی وابستگی عجیبی به پدرش دارد و هرگز به او بی احترامی نمی کند.

و در آخر، سریال پایتخت در شخصیت پردازی های خود بسیار موفق بوده است، هر کاراکتری که به فیلم نامه اضافه شده مورد توجه قرار گرفته، با نگاه کلی به سریال می بینیم که در هر فصل کاراکترهای زیادی به سریال اضافه شده اند که همگی آنها به سرعت در بیم مردم محبوب شده اند، تا اینجا کاراکتر (بهروز) که در فصل 6 به سریال افزوده شده هواداران بسیاری پیدا کرده است.