بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، در کنفرانسی امنیتی-سیاسی که اندیشکده سیاست و استراتژی دانشگاه صهیونیستی «ریچمن» آن را برگزار کرد، به سخنرانی پرداخت.

ادعای جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پس از اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، وزیر جنگ این رژیم ادعا کرد که ایران سعی بر ارسال مواد منفجره به کرانه باختری داشته است.

بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، در کنفرانسی امنیتی-سیاسی که اندیشکده سیاست و استراتژی دانشگاه صهیونیستی «ریچمن» آن را برگزار کرد، به سخنرانی پرداخت.

بنی گانتز در اظهارات خود مدعی شد که ایران  برای انجام عملیات در کرانه باختری سعی کرده است از پایگاه «T4» در سوریه با پهپاد به کرانه باختری مواد منفجره ارسال کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین از دو پایگاه در جنوب ایران نام برد و مدعی شد که در این پایگاه‌ها، پهپادهای هجومی پیشرفته مستقر شده‌ است.

این ادعاها پس از آن مطرح می‌شود که وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی اخیرا ادعا کرد که نظافتچی خانه وزیر جنگ این رژیم سعی داشته اطلاعاتی را در اختیار گروه هکری «سایه سیاه» قرار دهد.

از سوی دیگر، ساعاتی پیش از مطرح شدن این ادعاها، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس علیه برنامه هسته‌ای و مواضع منطقه‌ای ایران موضع‌گیری کرد.

بنت گفت: «ایرانی‌ها در حالی که با امنیت در تهران نشسته بودند، اسرائیل را با موشک محاصره کردند. آن‌ها ما را از راه دور اذیت می‌کنند و به ما آسیب می‌زنند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس بلافاصله ادعاهای بی اساس مقام‌های این رژیم در موضوع حمایت از تروریسم را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه نیروی قدس تکرار کرد.

رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب‌آسیا است، بعد از این اتهام‌زنی‌ها به سراغ برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران و مذاکرات هشتم آذر ماه در وین رفت و لفاظی‌های این رژیم را تکرار کرد.

نفتالی بنت مدعی شد: «حتی اگر توافقی بین ایران و ابرقدرت‌ها وجود داشته باشد، اسرائیل جزوی از آن (توافق) نیست و به آن متعهد نیست. ممکن است یک دوره پیچیده شامل عدم توافق با متحدانمان وجود داشته باشد ما به حفظ آزادی عمل اسرائیل ادامه خواهیم داد. این اولین بار نخواهد بود. حتی اگر بازگشتی به توافق (برجام) وجود داشته باشد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «اشتباه پس از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ (برجام) باز نخواهد گشت. مثل قرص خواب ما را تحت تاثیر قرار داد و اسرائیل به خواب رفت. ما از این اشتباه درس خواهیم گرفت. ما آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد».

منبع: فارس