عکس منتشر شده ای از این زن بعنون همسر چهارم این آقای بازیگر میانسال معرفی شده است.

این زن جوان همسر چهارم آقای بازیگر است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عکسی از همسر مجید مشیری بازیگر تلویزیون و سینما منتشر شده که گفته می‌شود همسر چهارم او است.

مجید مشیری عکس گرفت.

در این عکس مجید مشیری به همراه همسرش حضور دارد که لباسی شیشه‌ای بر تن دارد.

اگر فصل دوم «خط قرمز» ساخته شود، باز هم بیننده دارد

مجید مشیری با اشاره به اینکه قاسم جعفری از آن دسته کارگردان‌هایی است که مدیوم تلویزیون را خیلی خوب می‌شناسد، خاطرنشان کرد: جعفری در هر اثر خودش لحظه‌های نابی را خلق می‌کند. ساخت سریال‌هایی مثل «خط قرمز» و «مسافری از هند» با آن کیفیت کار هرکسی نبود. «خط قرمز» از آن سریال‌های خیابان خلوت‌کن بود و در زمان خودش از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه سه محسوب می‌شد.

اینکه تعدادی پسر جوان با آن جیپ آلبالویی رنگ به تنهایی سفر می‌روند هم در نوع خودش موضوعی جسورانه بود؛ ضمن اینکه نباید از موسیقی و ترانه تیتراژ سریال هم غافل شد که واقعاً در زمان خودش گُل کرد.

وی همچنین یاد ساناز کیهان بازیگر فقید سریال «خط قرمز» را هم گرامی داشت و از او به عنوان بازیگری یاد کرد که می‌توانست آینده درخشانی داشته باشد اما دست تقدیر مهلت نداد و در جوانی او را از ما گرفت.

مشیری درباره علت‌عدم حضور در آخرین سریال قاسم جعفری به نام «زندگی زیباست» که اخیراً از شبکه دو سیما پخش شد نیز گفت: علتش را نمی‌دانم لابد قسمت نبوده و پیگیری هم نکردم البته رابطه دوستانه ما همچنان برقرار است.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت سریال‌سازی برای تلویزیون هم گفت: من فکر می‌کنم روند سریال‌سازی در تلویزیون افت کرده و هرچه جلوتر می‌آییم تعداد بینندگان سریال‌های تلویزیونی کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: من فکر می‌کنم که اگر الان فصل دوم «خط قرمز» با همان گروه ساخته شود، باز هم پُرمخاطب خواهد بود چون از آن دسته از سریال‌هایی است که مردم با شرایط سنی مختلف هنوز هم با آن خاطره دارند.