استقبال چشمگیر از حضور «بیت‌راه» در نمایشگاه تراکنش ایران، نشانه ای از نیاز مبرم کسب و کارها در آینده نزدیک به این راه‌حل و مهر تائیدی بر حرکت این شرکت در راه صحیح بود.

استقبال از بیت‌راه در نمایشگاه تراکنش ایران +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در نمایشگاه تراکنش ایران که از ۲۱ الی ۲۲ دی‌ماه برگزار شد، اگرچه بزرگانی از جمله بانکهای مشهور و معتبر کشور، شرکتهایی چون خدمات انفورماتیک، سداد، شاپرک، جیرینگ و غیره حضور داشتند اما «بیت‌راه» یک تفاوت چشمگیری با سایر شرکت‌کنندگان داشت و آن، امکان استفاده تمامی شرکت‌کنندگان از سرویس منحصربفرد بیت‌راه بود.

بیت‌راه یک درگاه پرداخت با ارز دیجیتال است که با استفاده از فناوری بلاک‌چین، امکان نقل و انتقالات مالی بین کسب و کارهای ایرانی و شرکت‌های خارجی سراسر دنیا را فراهم می‌کند و با این روش مبتکرانه، تمامی موانع موجود بر سر کسب و کارهای ایرانیان در حوزه تراکنش‌های بین‌المللی را با کمترین هزینه و اتلاف وقت کنار می‌زند.

بیت‌راه در عمل به یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات تراکنش بین‌المللی تبدیل شده که می‌تواند با اتصال حتی دو شرکت غیر ایرانی به یکدیگر، برای کشورمان ارزآوری به همراه داشته باشد. این محصول، نخستین درگاه رمز ارز دانش بنیان ایرانی است که با تکیه بر فناوری قدرتمند تیم خلاق، انجام تبادلات مالی بین‌المللی را برای تجارت‌های آفلاین و آنلاین فراهم کرده است.

پیش از این، شرکت‌های خارجی که مایل به همکاری با شرکت‌های ایرانی بوده‌اند، به دلیل وجود تحریم‌های ظالمانه قادر به دریافت خدمات از طرف‌های ایرانی نبودند اما با برگزاری این نمایشگاه، شاهد استقبال شرکت خارجی از راه‌حل بیت‌راه بودیم.

عقد قرارداد همکاری با شرکت‌هایی از فرانسه، عراق و پاکستان، نشان‌دهنده عطش بازارهای جهانی نسبت به خدمات مقرون به صرفه ایرانیان بود و این یعنی، چراغ سبز به ورود ارز به کشور و صادرات محصولات و خدمات ایرانیان به سراسر جهان بدون محدودیت.

یکی دیگر از جنبه‌های مثبت برگزاری این نمایشگاه را می‌توان حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله مجتبی توانگر نماینده مردم تهران و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس دانست.

index9

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال با حضور در غرفه بیت‌راه، نسبت به آینده فناوری‌های بومی سازی شده در حوزه بلاک‌چین ابراز امیدواری کرد و افزود که استفاده صحیح از فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال توسط افراد سالم و آگاه منجر به گشایش بسیاری از مشکلات خواهد شد.

بیت‌راه یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ ارنیکاست. هلدینگ ارنیکا  فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با تمرکز بر کسب و کارهای مختلف در حوزه‌هایی از جمله گردشگردی، فریلنسینگ، اینترنت اشیا و ارز دیجیتال آغاز کرده و موفق به اخذ مجوز دانش بنیان برای سه شرکت زیرمجموعه خود از جمله بیت‌راه شده است.

هلدینگ ارنیکا از سال ۱۳۹۶ به دنیای رمز ارزها ورود کرده و اکنون یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبادل ارزهای دیجیتال به نام اکسکوینو متعلق به این هلدینگ است. بر این اساس، تجربه‌ سال‌ها کار و تلاش و تحقیق و توسعه در حوزه ارزدیجیتال، موجب پیدایش یک راه‌حل پرداختی جدید و امن و تاسیس بیت‌راه در سال ۱۳۹۸ شده است.