ادن هازارد، ستاره بلژیکی و باتجربه رئال مادرید از انتقال زمستانی به نیوکاسل صرف نظر کرده است.

رئال مادرید پذیرفت، ادن هازارد خیر!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره بلژیکی و 30 ساله رئال مادرید از زمان انتقال از چلسی در سال 2019 با مبلغ 88 میلیون پوند، دوران سختی را در پایتخت اسپانیا سپری کرده و مصدومیت‌های متوالی و ناآمادگی این ستاره بلژیکی، باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد او شده است. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد تمایل نیوکاسل به جذب هازارد در ماه ژانویه شنیده شده، اما نشریه دیلی میل مدعی شد بعید است این انتقال در فصل زمستان نهایی شود.

به نظر می رسید مدیران نیوکاسل پیشنهادی 33.4 میلیون پوندی به اضافه 8.3 میلیون پوند پاداش ارائه شده توسط مدیران رئال مادرید را پذیرفته اند، اما خود ادن هازارد تمایلی به بازگشت به لیگ برتر نشان نداده است. این در حالیست که این بازیکن در فصل جاری جایی در ترکیب ثابت رئال مادرید نداشته و اغلب مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است.

هازارد بازیکن مورد علاقه کارلو آنچلوتی در فصل جاری نبوده و سرمربی ایتالیایی و باتجربه رئال مادرید بازیکنان جوانی مانند وینیسیوس جونیور و حتی رودریگو را به ادن هازارد ترجیح داده است. او در این فصل حتی یک بار هم موفق به گلزنی شده و در تمامی دقایق حضورش در ترکیب تنها موفق به ارسال یک پاس گل شده است.

 

به نظر ادن هازارد علاقه ای به حضور در نیوکاسل نداشته و مدعی شده که تنها به یک باشگاه بزرگ مانند چلسی می رود. به هر حال آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد و علیرغم انتقالی پر سر و صدا، می توان ادن هازارد را در بین بدترین خریدهای تاریخ فوتبال جای داد.