دنی آلوس، ستاره کهنه‌کار بارسلونا، می‌گوید فقط حاضر است بازیکنان خاصی را در سن 38 سالگی بخرد.

فقط خودم، مسی، رونالدو یا زلاتان 38 ساله را می‌خریدم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت آلوس به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستان امسال تعجب بسیاری را به همراه داشت.

با این حال، این بازیکن برزیلی از همان ابتدا اطمینان داشت که می‌تواند بار دیگر به بازیکنی تاثیرگذار در نوکمپ تبدیل شده و خاطرات روزهای خوبش را تکرار کند.

این وینگ-بک خیلی زود توانست در ترکیب بارسا جایش را پیدا کند و در اولین دیداری که پس از بازگشت به این تیم انجام داد موفق شد پاس گلی را ارسال کند.

آلوس در گفتگو با رادیو کاتالونیا در پاسخ به این سوال که آیا خودش حاضر به خرید هیچ بازیکن 38 ساله‌ای هست یا خیر اظهار داشت:« من احتمالا حاضر به انجام این کار نمی‌شدم مگر این که آن بازیکن دنی آلوس، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی یا زلاتان ابراهیموویچ بود. این بازیکنان کسانی هستند که دوست ندارند دیگران به آنها بگویند چه زمانی باید بازنشسته شوند.»

با این حال، آلوس حالا به باشگاهی بازگشته که با سال‌های قبل متفاوت بوده و هنوز از جدایی مسی ناراحت هست، هرچند سعی می‌کند جایگاهش را به عنوان تیمی جدید پیدا کند.

 

آلوس درباره جدایی مسی از این تیم گفت:« خیلی خوب می‌شد اگر او دوران حرفه‌ای فوتبالش را در این باشگاه به پایان می‌رساند. خداحافظی از فوتبال در این باشگاه هدیه بسیار خوبی برای او بود و این باشگاه می‌توانست این کار را انجام دهد.»

این مدافع برزیلی درباره کار با ژاوی، هم تیمی، سابقش اضافه کرد:« ژاوی و گواردیولا سبک یکسانی دارند. او به دنبال انقلاب است، کاری که کرویف و گواردیولا هم کردند. بارسا باید بار دیگر به تیمی با مالکیت توپ بالا و سبک فوتبال لذتبخش تبدیل شود. شاید یک یا دو سال طول بکشد اما هدف بازگشت به بارسایی است که همه ما عاشقش بودیم، تیمی که تاریخ فوتبال را عوض کرد.»