رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هر یک از شهدای قیام ۱۵ خرداد ظرفیت تبدیل شدن به داستان یک فیلم سینمایی را دارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هر یک از شهدای قیام ۱۵ خرداد ظرفیت تبدیل شدن به داستان یک فیلم سینمایی را دارند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر یکشنبه ۱۵ خرداد ماه در نشست ویژه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اظهار کرد: با وجود آن که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، خدمات زیادی به مردم ارائه شده ولی تاکنون حق مردم ورامین به ویژه در حوزه فرهنگی ادا نشده است.

وی ادامه داد: شهرستان ورامین از نظر زیر ساخت‌های فرهنگی از محرومیت‌های عدیده‌ای برخوردار است و مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند تا با نگاه عادلانه‌ای که به مناطق محروم دارند، مشکلات این منطقه را برطرف کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از راه‌اندازی خانه مطبوعات و پردیس سینمایی به عنوان بخشی از مطالبات مردم ورامین یاد کرد و افزود: در حوزه ۱۵ خرداد کارهای زیادی انجام گرفته ولی این اقدامات کافی نیست و باید برای معرفی آن که مطالبه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است اقدامی اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام محمودی با درخواست تهیه فیلم سینمایی با موضوع ۱۵ خرداد گفت: هر یک از شهدای قیام ۱۵ خرداد ظرفیت تبدیل شدن به داستان یک فیلم سینمایی را دارند و به خوبی می‌توان از ظرفیت‌های هنری که در شهرستان ورامین وجود دارد این خواسته را عملی کرد.

وی از نبود شبکه تلویزیونی مخصوص شهرستان‌های استان تهران به عنوان خلاء بزرگ اطلاع رسانی یاد کرد و افزود: هر چند که در دوره مدیریت جدید صدا و سیما اتفاقات خوبی در حوزه اطلاع رسانی در رسانه ملی انجام گرفته ولی شهرستان‌های استان تهران به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شبکه‌ای مستقل برای اطلاع رسانی در صدا و سیما نیاز دارند.