مدیران منچستریونایتد تصمیم دارند هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، را برای فصل آینده نیز در این تیم حفظ کنند.

تصمیم نهائی یونایتد؛ حفظ مگوایر بدون بازوبند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد مگوایر در چند فصل اخیر و خصوصا فصل گذشته انتقادات بسیاری را از این بازیکن به همراه داشته است. 

کار حتی به جایی رسید که بعضی از هوادارن یونایتد با ارسال پیام‌هایی این بازیکن را تهدید به بمب‌گذاری کردند و پای پلیس هم به این قضیه باز شد تا این که این مدافع راهی نیمکت این تیم شد. 

این در حالی است که بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ نیز در چند فصل اخیر به دست این بازیکن بسته شده و همین موضوع اعتراض بسیاری را به دنبال داشته، چرا که هواداران یونایتد باور دارند که بازیکنانی شایسته‌تر برای بستن بازوبند کاپیتانی در این تیم حضور دارند. 

بسیاری باور داشتند که عملکرد ضعیف مگوایر باعث شده که ابهاماتی درباره ادامه حضور او در ترکیب این تیم به وجود بیاید اما اریک تن‌هاخ تصمیم گرفته که این بازیکن را برای فصل آینده هم در تیمش حفظ کند. 

با این حال به نظر می‌رسد که کادر فنی جدید و البته مدیران یونایتد تصمیم گرفته‌اند که بازوبند کاپیتانی را از این بازیکن گرفته و این مسئولیت را برعهده بازیکن دیگری در این تیم قرار دهند. 

تن‌هاخ امیدوار بود که بتواند یورین تیمبر را با خود از آژاکس به اولدترافورد بیاورد اما ظاهرا این مدافع تصمیم گرفته که همچنان به حضورش در لیگ هلند ادامه دهد و تصمیمی برای پیوستن به یونایتد ندارد. 

یونایتد تصمیم دارد چند گزینه دیگر را در خط دفاعی بررسی کند و امیدوار است که بتواند یک مدافع میانی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.