در شرایط اقتصادی بد بارسلونا، باشگاه پرطرفدار مارسی خواهان جذب سه بازیکن این تیم شده است.

باشگاه پرطرفدار فرانسوی برای نجات بارسا می‌آید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته اکثریت اعضای باشگاه بارسلونا به طرح اقتصادی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه رای مثبت دادند و به این‌ترتیب با فروش بخشی از دارایی‌های باشگاه، بارسلونا قادر به فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود اما همچنان دست بارسلونا برای خریدهای بزرگ چندان باز نیست و این باشگاه نیاز به فروش چندین بازیکن خود دارد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، مارسی می‌تواند در این راه کمک بزرگی برای بارسلونا باشد. چند روز پیش، پابلو لونگوریا، رئیس مارسی با مدیران بارسا در مورد جذب سه بازیکن باشگاه کاتالان گفت‌و‌گوهایی مثبت داشت. کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسا، نیکو گونزالس و میرالم پیانیچ دو هافبک آبی اناری‌ها مورد توجه مارسی قرار گرفته‌اند. مارسی فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور دارد و به دنبال تقویت هر چه بیشتر خود است. مشکل بزرگ برای تیم تحت هدایت خورخه سامپائولی، دستمزد بالای لنگله و پیانیچ است؛ ضمن اینکه مشخص نیست ژاوی مجوز جدایی نیکو گونزالس را صادر کند.

نیکو گونزالس بازیکن تیم اول بارسلونا شد - ورزش سه

پیانیچ فصل قبل را قرضی در بشیکتاش بازی کرد و باید به بارسلونا برگردد. لنگله و نیکو هم فصل قبل اغلب نیمکت‌نشین بودند ولی بی‌شک در مارسی فرصت بیشتری برای بازی پیدا خواهند کرد. بارسلونا فصل گذشته کنراد دلا فوئنته را با سه میلیون یورو به مارسی واگذار کرده بود. سه انتقال دیگر هم در راه است؟