فرهاد مجیدی چند استوری را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که دارای نکات جالبی است.

انتقام گلر اماراتی از مجیدی پس از 16 سال!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات اتحاد کلباء این روزها در اتریش در حال برگزاری است و این تیم خود را برای بازگشت به امارات و آغاز فصل جدید رقابت های ادنوک لیگ آماده می کند.

در همین رابطه، صفحه اینستاگرام باشگاه اتحاد کلباء ویدیویی از تمرینات این تیم را به نمایش گذاشت جایی که فرهاد مجیدی پشت یک ضربه پنالتی قرار گرفته و توپ را به سمت دروازه می زند اما دروازه بان موفق به مهار آن می شود.

پس از مهار توپ سرمربی سابق استقلال، او به دنبال سنگربانی که ضربه اش را مهار کرده می دود و با حالتی فان و شوخی، ضربه ای را نیز به او وارد می کند. ویدیویی که فرهاد مجیدی نیز آن را به صورت استوری منتشر کرد و پس از آن، ویدیویی از گلزنی با لباس الاهلی و قهرمانی امارات را نیز به اشتراک گذاشت.

استوری دومی که مجیدی از دوران بازیگری خود منتشر کرد، با استوری نخست و مهار پنالتی او در تمرینات اتحاد کلباء کاملا مرتبط است. سنگربانی که توانست پنالتی فرهاد را بگیرد، محمد عبدالله نام دارد که در تیم های مختلف اماراتی بازی کرده و اکنون جزو کادرفنی اتحاد کلباء به شمار می رود.

در فصل 2005 – 2006 که فرهاد مجیدی راهی الاهلی (شباب الاهلی کنونی) شد، تیم او و الوحده در پایان یک فصل نفس گیر، در امتیاز 47 برابر شدند و سازمان لیگ امارات برای تعیین تیم قهرمان، یک دیدار پلی آف را برگزار کرد.

محمد عبدالله (همان شخصی که روز گذشته پنالتی مجیدی را مهار کرد)، در آن سال عضو تیم الوحده بود و در دیدار پلی آف که قهرمان امارات را مشخص می کرد، درون دروازه قرار گرفت. فرهاد در آن بازی تک ستاره تیمش بود. او یک گل زد، یک پاس گل داد و یک پاس او منجر به خطای پنالتی شد تا الاهلی با نتیجه 4 بر یک از سد الوحده عبور کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در واقع هر چند که محمد عبدالله با مهار پنالتی سرمربی سابق استقلال توانست پس از 16 سال انتقام از دست رفتن قهرمانی را بگیرد اما مجیدی با انتشار استوری از لحظه باز کردن دروازه دستیار کنونی اش، به نوعی برای او کری خوانی کرد که توانسته بود با باز کردن دروازه الوحده و محمد عبدالله، قهرمان امارات شود.

نکته جالب دیگر اینکه در آن سال، وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال هدایت الاهلی را برعهده داشت. البته مجیدی پس از ساعاتی این استوری را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد.