نشریه مارکا امروز ادعا کرد که منچستریونایتد در روزهای آتی، پیشنهادی رسمی برای جذب کاسیمیرو به رئال ارائه خواهد داد.

 دی یونگ نشد؛ خیز یونایتد برای جذب ستاره رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر انگلیس و قرار گرفتن در رتبه آخر جدول، به دنبال تقویت خود در خط حمله و نیز خط میانی است و تنها دو هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است.

در روزهایی که شایعات جدایی کریستیانو رونالدو بیشتر از همیشه شنیده می شود، نشریه مارکا خبر از تمایل یونایتد به جذب کاسیمیرو داد. هافبک برزیلی 30 ساله رئال مادرید، جایگاهی ثابت در ترکیب رئال دارد و برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، یک بازیکن تعیین کننده است.

مارکا در این رابطه نوشت که هرچند یونایتد بیشتر روی تقویت خط حمله خود تمرکز کرده ولی پس از ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ و اصرار اریک تن هاخ به جذب هافبک، قصد دارد پیشنهادی رسمی به رئال برای کاسیمیرو ارائه دهد. پیشنهاد هنوز نرسیده ولی مارکا ادعا می کند که در روزهای پیش رو اخبار بیشتری در مورد کاسیمیرو و منچستریونایتد خواهیم شنید. کاسیمیرو در هفته اول لالیگا برابر آلمریا نیمکت نشین بود و به جای او اورلین شوامنی، خرید هشتاد میلیون یورویی رئال، به میدان رفت. ستاره برزیلی اواخر بازی وارد زمین شد و در پایان مسابقه، کارلو آنچلوتی گفت که به او استراحت داده بود.

کاسیمیرو تابستان 2013 از سائوپائولو با 6 میلیون یورو جذب شد و پس از یک فصل حضور قرضی در پورتو، از تابستان 2015 تبدیل به بازیکن موثر و بی جانشین رئال شده است. منچستریونایتد تابستان سال گذشته رافائل واران را از رئال خرید. کاسیمیرو خرید بعدی یونایتد از رئال خواهد بود؟