در شرایطی که انتظار می رفت قیمت ها در بازار خودرو پس از اخبار منفی برجامی و همچنین نوسانات قیمت دلار افزایشی باشند اما همچنان شاهد تغییر قیمت محسوسی در بازار خودرو نبودیم

افزایش سرسام آور قیمت خودرو در بازار امروز | افزایش ۲میلیونی قیمت پژو پارس با شروع فروش فوری ایران خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در شرایطی که انتظار می رفت قیمت ها در بازار خودرو پس از اخبار منفی برجامی و همچنین نوسانات قیمت دلار افزایشی باشند اما همچنان شاهد تغییر قیمت محسوسی در بازار خودرو نبودیم. با این حال به نظر می رسد اگر شرایط اقتصادی و سیاسی در هفته های آینده تغییری نکند و قیمت دلار هم بر روی همین قیمت ها به ثبات برسد طبق نظر کارشناسان این حوزه باید منتظر افزایش قیمت ها باشیم.

محصولات گروه ایران خودرو که به دلیل اختلاف قیمت میان کارخانه و بازار که موجب ایجاد تقاضای بالا برای آن ها می شود تنها محصولاتی هستند که از فرآیند قرعه کشی خارج نشده اند و قرار شده است روند قرعه کشی پس از توقف سامانه یکپارچه همچنان در خصوص این محصولات اعمال شود امروز همانند روزهای گذشته تغییر چندانی در قیمت خود به ثبت نرساندند. از روز گذشته هم اولین مرحله از فروش فوری محصولات ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه آغاز شد. 

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما که در این هفته تغییری به ثبت نرسانده بود،  افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت به ثبت رساند. قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما با این افزایش به ۴۰۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس ELX-TU5 هم پس از مدت ها افزایش قیمت به ثبت رساند. قیمت پژو پارس ELX-TU5 پس از افزایش ۲ میلیون تومانی ۴۱۷ میلیون تومان در بازار اعلام شد.

محصولات سایپا هم که در ابتدای هفته کاهش قیمت به ثبت رسانده بودند روند کاهشی قیمت خود را تداوم نبخشیدند و پس از کاهش قیمت ها روز شنبه ، یکشنبه قیمت ها شاهد افزایش بود و امروز هم یک محصول از این گروه افزایش قیمت داشت.

قیمت ساینا که از خودروهایی بود که روز یک شنبه افزایش قیمت به ثبت رسانده بود مجددا امروز افزایش قیمت داشت و قیمت ساینا با این دو افزایش یک میلیون تومانی امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسید.