نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸ سال کشور را بد اداره کردند به طوری که از سال ۱۳۹۷ تا زمانی که دولت واگذار شد، بیش از ۸۰ میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برداشت کرده بودند.

پژمانفر: ‌دولت روحانی، ۸۰ میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برداشت کرده بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸ سال کشور را بد اداره کردند به طوری که از سال ۱۳۹۷ تا زمانی که دولت واگذار شد، بیش از ۸۰ میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برداشت کرده بودند.

پژمانفر شب گذشته در یادواره شهید مدافع امنیت "رسول دوست محمدی" در مشهد اظهارداشت: از دست دادن شهدایی که جان خود را در خیابانها به سبب امنیت از دست دادند، برای ما بسیار سخت و ناگوار است، اینها ایستادند تا بگویند جانشان را در این مسیر خواهند گذاشت تا این جریانهای فاسد که با سرویس های جاسوسی ارتباط دارند، نتوانند به راحتی تحقق اهداف خود را در پیش بگیرند.

وی افزود: اعتراض حق مردم است و البته این از ویژگی‌های دهه هشتادی‌ها‌ست، امروز می‌خواهند دهه هشتادی‌های ما را مصادره کنند، آزادگی که در این دهه هشتادی‌ها‌ست، قابل تامل بوده، شفافیت مطالبه‌گری آنها ارزشمند است، آنان تلاش می‌کنند، مرز خود را در اعتراضات با اغتشاشگران جدا کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است در خانواده خودمان حرف‌های جدی یا تذکرات جدی داشته باشیم اما اگر دشمن در این میان بخواهد سوء استفاده کند، همه ملت در کنار همدیگر یکصدا در مقابل این جریان می ایستند و سیلی محکمی به آنان خواهند زد.

پژمانفر اظهار کرد: فضای دو قطبی در کشور ایجاد شده ‌و مردم نسبت به برخی مسئولان اعتراضاتی دارند که حق هم دارند، به من نماینده، وزیر، مدیر‌کل، مسئولی که کوتاهی کرده است، اعتراض دارند.

وی با بیان این مطلب که بدهکاری‌هایی که امروز دولت به بانک مرکزی دارد، نتیجه سوء تدبیرها و فشارهای اقتصادی است افزود: 8 سال کشور را بد اداره کردند به طوری که از سال 1397 تا زمانی که دولت واگذار شد، بیش از 80 میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برداشت کرده بودند و در دولت سیزدهم جراحی اقتصادی بزرگی در کشور انجام شد که حذف ارز ترجیحی بود تا از قاچاق های بزرگ جلوگیری شود، در این راستا قاچاق مواد غذایی مانند روغن از کشور دیگر توجیه اقتصادی ندارد.