عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اعلام آمادگی وزیر خارجه برای مذاکره با آمریکا، پس از ترور سردار سلیمانی علاوه بر اینکه نشان‌دهنده مرعوب شدن در برابر این کشور است، مورد پسند هیچ میهن‌پرستی هم نیست

حمله شدید عضو فراکسیون روحانیت مجلس به ظریف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار اخیر وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر اعلام آمادگی مذاکره با آمریکا گفت: وقتی آمریکا یکی از بهترین رزمندگان ما را به شهادت می‌رساند و به کوچک‌ترین میثاق‌های بین‌المللی توجهی ندارد، ما بخواهیم با آن مذاکره کنیم چیزی جزء مرعوب شدن نیست.

وی افزود: اگر بخواهیم با مسامحه با موضوع برخورد کنیم باید بگوییم که آقای ظریف در برابر آمریکایی‌ها یا مرعوب شده و یا مرتکب بی‌‌تدبیری شده است و این اعلام نظر از سوی وی مبنی بر آمادگی مذاکره با آمریکا از سر سادگی و نشناختن فضای موجود است.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آقای ظریف نمی‌دانند که از دست دادن شهیدانی همچون سردار سلیمانی یعنی چه؟ سردار سلیمانی و دیگر شهدای ما سرمایه‌های ملی ما هستند و با هیچ منطقی سازگار نیست که با دشمنی که سرمایه‌های ما را به شهادت رسانده بخواهیم مذاکره کنیم.
نوروزی خاطرنشان کرد: اگر آقای ظریف روزهایی را در جبهه گذرانده بود و اگر جانباز و یا اسیر شده بود این رفتارها از وی سر نمی‌زد.
وی در پایان گفت:‌ استقلال و اقتدار ما در سطح منطقه و جهان ثمره خون صدها هزار شهید است؛ آقای ظریف باید دقت زیادی داشته باشد که دل خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان را نلرزاند. این گونه رفتارها (اعلام آمادگی برای مذاکره با آمریکا)، علاوه بر اینکه نشان‌دهنده مرعوب شدن در برابر آمریکاست مورد پسند هیچ میهن‌پرستی هم نیست.
 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اخیراً در اظهار نظری آمادگی ایران برای مذاکره با آمریکا اعلام کرده که رئیس‌جمهور آمریکا درخواست وی را رد کرده است.// فارس