سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای آمریکا و نه تحریم‌های جنون‌آمیز و جبونانه آنها کوچکترین ارزشی قائل نیست.

تحریم‌های جنون‌آمیز آمریکا بی تاثیر و بی ارزش است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به دور جدید تحریم خزانه داری آمریکا علیه شخصیت‌های ایرانی بویژه برخی اعضای شورای محترم نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: این اقدامات چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست.
وی افزود: آنان که بیش از ۸۳ میلیون ایرانی را تحت تحریم، تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری خود قرار داده و نتیجه‌ای نگرفته‌اند اکنون در کمال ناامیدی و استیصال نهاد انتخابات را در ایران هدف قرار داده‌اند و این نشان می‌دهد تا چه حد از مردم سالاری و مشارکت مردمی در ایران هراس دارند.

موسوی خطاب به مقامات آمریکایی افزود: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای شما و نه تحریم‌های جنون‌آمیز و جبونانه شما کوچک‌ترین ارزشی قائل نیست و با صلابت به راه و آینده روشن خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: راهبرد ایران در مقابل فشار حداکثری، مقاومت حداکثری است و این آمریکایی‌ها هستند که در نهایت در مقابل اراده ملت ایران سر تعظیم فرود خواهند آورد و یاد خواهند گرفت که باید با این مردم پر افتخار و مقاوم نه با زبان تحریم که با زبان تکریم سخن گویند و رفتار کنند.//مهر