رکنا: روز گذشته خبری در رسانه‌ها درباره اختلاف مرتع‌داران در منطقه ماهور شهرستان ممسنی رخ داد که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروحیت 3 نفر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرماندار ممسنی گفت: فرد مقتول در حادثه ماهور، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس بوده اما دلیل حضور وی خارج از قاعده حقوقی و کار بوده است؛ مقتول اصالتا از اهالی این روستا بوده که وارد ماجرا شده و متاسفانه جان خود را از دست داد.
داوود ایوبی، فرماندار شهرستان ممسنی در گفت‌وگو با تسنیم در این باره اظهار داشت: این حادثه در روستای برم سیاه ماهور رخ داد که دلیل اصلی آن اختلاف بر سر مرتع چرای دام بوده است.

وی درباره جزئیات بیشتر این حادثه گفت: در این حادثه یک نفر کشته شده که فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس بوده اما دلیل حضور وی خارج از قاعده حقوقی و کار بوده است؛ مقتول اصالتا از اهالی این روستا بوده که به دلیل درگیری برادرش وارد ماجرا شده و متاسفانه جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان ممسنی افزود: پیگیری‌ها از سوی ماموران برای دستگیری قاتل ادامه دارد و 3 نفر نیز در این حادثه مجروح شدند.

ایوبی درباره وضعیت کنونی منطقه بیان کرد: حادثه همان ساعات اول کنترل شد و در حال حاضر منطقه ماهور به لحاظ امنیت در وضعیت خوبی است و مشکلی وجود ندارد.

براساس گفته‌های معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس برادر مقتول به دلیل شدت جراحات، حالش وخیم گزارش شده است. همچنین قاتل پس از ارتکاب قتل به همراه برادرش متواری شده و پلیس ممسنی در تلاش برای دستگیری وی است.