آقاجری: تلاطم در بازار مسکن و خودرو نتیجه نفوذ دلالان در قدرت است

نتیجه نفوذ دلالان در قدرت بازار پر تلاطم خودرو و مسکن است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم ماهشهر در مجلس با بیان اینکه تلاطم امروز در بازار مسکن و خودرو نتیجه نفوذ دلالان در قدرت است، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید تولید رونق پیدا کند چرا که با رونق تولید اشتغال و درآمد خواهیم داشت و در سایه آن می‌توان مالیات اخذ کرد.
​حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: امروز مردم با مشکلات جدی در حوزه معیشت مواجه هستند و اولویت کار مجلس یازدهم باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
وی افزود: مجلس باید به موضوع قیمت سرسام‌آور مسکن و خودرو ورود و این مسائل را مورد پیگیری و رسیدگی جدی قرار دهد.
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حل مسائل معیشتی در گروه حل دو مشکل بیکاری و تورم است. چرا که تا زمانی که فرد شغل و درآمدی نداشته باشد پولی ندارد و هم که وقتی پولی داشته باشد باید جلوی تورم را گرفت که امکان یک زندگی در شرایط مساعد برای افراد وجود داشته باشد.
آقاجری خاطرنشان کرد: تلاطم امروز در بازار مسکن و خودرو نتیجه نفوذ دلالان در قدرت است و یکی از مشکلات و موانع جدی بر سر راه حل این مشکلات همین امر است. 
وی افزود:‌ در حوزه مالیاتی نیز نیازمند اصلاحاتی هستیم. امروز در شرایطی قرار داریم که کارگران و کارمندان مالیات می‌دهند اما صاحبان ثروت‌های کلان از دادن مالیات فرار می‌کنند. 

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز به طور جد نیازمند اصلاح مالیاتی هستیم چرا که در سایه اصلاح این سیستم است که می‌توان حتی درآمدهای دولت را نیز افزایش داد.

آقاجری خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل برای برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی ایجاد رونق در تولید است چرا که اگر تولید باشد درآمدی هست و وقتی درآمد باشد می‌توان مالیات اخذ کرد.