سفیر کشورمان در پاکستان در رشته توییتی از کشورهای امضاکننده برجام خواست تا به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و مفاد آن احترام بگذارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید محمد علی حسینی، سفیر ایران در پاکستان در توییتی نوشت: اقدام آمریکا در قبال برجام در زمینه یکجانبه‌گرایی جسورانه، در زمینه ارتقای روند حصول صلح شورای امنیت سازمان ملل بی‌نوید و در زمینه بازتاب همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کاملا فریب‌آمیز بوده است. آمریکا نه‌تنها به طور نامشروع از برجام خارج شد بلکه دیگران را نیز برای تقلید نکردن از این کار مجازات می‌کند.

وی در توییت دیگری نوشت: عدم اجرای قعطنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا تجلی تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است که عزم شورای امنیت سازمان ملل را می‌طلبد. تروریسم اقتصادی آمریکا که زیان اقتصادی و غیراقتصادی بزرگی به ایران زده باید کیفرخواست شود.

سفیر کشورمان در توییت دیگری تصریح کرد: ایران با اینکه تحت شدیدترین رژیم نظارتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد، همچنان از نظر اروپایی‌هایی که لفاظی‌هایشان همه جا را برمی‌دارد اما خود در عمل همکاری ندارند، غیرمشارکتی خوانده می‌شوند.

سید محمد علی حسینی در توییت دیگری نوشت: ایران که همچنان به تعهداتش پاییند است و ۱۵ گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این مسئله را تایید می‌کند، از جامعه بین‌المللی علی الخصوص از امضاکنندگان برجام می‌خواهد به قطعنامه ۲۲۳۱ و تمام مفاد آن احترام بگذارند.