وکلای ملت، به دنبال سوال از رئیس جمهور هستند و آنطور که موسوی لارگانی گفته اگر در این مرحله به نتیجه نرسند، فکر دیگری می‌کنند. این یعنی احتمال استیضاح روحانی جدی است و این شرایط رسانه‌های اصلاح طلب را نگران کرده است، چنانچه کابینه را بر لبه تیغ می‌دانند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سایت فردا: جدی‌شدن موضوع سوال از رئیس جمهور اصلاح‌طلبان و رسانه‌هایشان را نگران وضعیت دولت کرده و از همین رو شاهدیم که در شماره‌های امروز خود وضعیت فعلی روحانی را نوعی قرار گرفتن در لبه تیغ دانسته‌اند.

ماجرا از این قرار است که مجلس یازدهم در راستای انجام وظایف قانونی خود و همچنین تحقق وعده‌های انتخاباتی نمایندگان به فکر حل مشکلات کنونی به خصوص در حوزه اقتصادی است و از این رو مدام از دولت مستقر و کارگزاران آن حساب پس می‌گیرد. تلاش برای سوال از رئیس جمهور که اکنون طی طرحی با ۱۲۰ امضا پیگیری می‌شود نیز از همین رو است. بگذریم از اینکه برخی از چهره‌های سیاسی کهنه‌کار سوال را کافی نمی‌دانند. مثلا احمد توکلی در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» از ضرورت استیضاح رئیس جمهور گفته بود.

وکلای ملت، اما فعلا به دنبال سوال هستند و آنطور که موسوی لارگانی گفته اگر در این مرحله به نتیجه نرسند، فکر دیگری می‌کنند. این همان شرایطی است که رسانه‌های اصلاح طلب را نگران وضعیت دولت کرده است. شاهد آنکه روزنامه «جهان صنعت» عکس یک خود را به حسن روحانی اختصاص داده و تیتر «لبه تیغ» را برگزیده است.

کابینه بر لبه تیغ و نگرانی حامیان دولت

روزنامه اصلاح طلب شرق نیز در گزارشی با عنوانی شبیه به آن – کابینه بر لبه تیغ – می‌نویسد: «دولت زیر رگبار مجلس. پیش‌بینی می‌شد که مجلس تماما اصولگرا با زاویه‌های تندی که با دولت اعتدالی دارد، در یک سال آخر دولت آمده است تا او را زیر فشار بگذارد. در یک ماهی که از آمدن این دولت گذشته، وزیر کشور، وزیر اقتصاد، وزیر نیرو، وزیر ارتباطات، وزیر کشاورزی، وزیر خارجه و سرپرست وزارت صمت، وزیر آموزش‌و‌پرورش و وزیر ارشاد به مجلس احضار شده‌اند و حضورشان هم با حملات تند پارلمان‌نشینان روبه‌رو بوده است. حالا گویا نوبت به وزیر اقتصاد، ورزش، دوباره وزیر کشاورزی، نفت و بعد هم خود رئیس‌جمهوری رسیده است که به صحن بیایند.»

مردان از چه زنانی لذت می برند؟

 

ضد آفتاب پرطرفدار الارو را ارزان بخرید

 

پکیج ضدآفتاب اسپات و میسلارواتر 100میل بایودرما

 

دانلود ربات بازار بورس برای مرورگر کروم

کابینه بر لبه تیغ و نگرانی حامیان دولت

در ادامه این گزارش به تغییرات صورت گرفته در کابینه اشاره شده و آمده است: «کابینه ۱۹ عضو دارد و در‌صورتی‌که این روند به هر علت دیگر یعنی استعفا، عزل یا استیضاح ادامه پیدا کند و تنها دو وزیر دیگر از دایره دولت خارج شوند؛ یعنی نصف کابینه دچار تغییر شده و طبق قانون دولت باید مجددا از مجلس شورای اسلامی برای هیئت وزیران تقاضای رأی اعتماد کند؛ اتفاقی که در سال آخر دولت بی‌فایده و مضحکه‌آمیز به نظر می‌رسد.»

کابینه بر لبه تیغ و نگرانی حامیان دولت

روزنامه اعتماد دیگر رسانه مکتوب اصلاح طلبان نیز در صفحه نخست خود به همین موضوع پرداخته و با تاکید بر اینکه «بخشی از نمایندگان در فکر استیضاح رییس‌جمهورند» نوشته است: «مجلس یازدهم حالا سر و شکل منظم‌تری یافته و نمایندگانش نیز رفته‌رفته بیشتر با صحن علنی و سازوکار اقدامات نمایندگان و وظایف‌شان آشنا می‌شوند و همین مساله می‌تواند به معنای زنگ خطری برای دولت دوازدهم و البته شخص حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهوری باشد. رییس‌جمهوری که شعار‌های تند و تیزش در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ که به‌زعم فعالان و تحلیلگران سیاست ایران در بهترین حالت نیمی از آنها، نه عملی شده و نه زمان کافی برای عملی شدنش وجود دارد. در چنین شرایطی که روحانی و دولتش نه حامیان پروپاقرص روز‌های ابتدایی را دارد و نه محبوبیت آن روز‌ها را، مجلس یازدهم با حمایت تمام‌قد رسانه‌های منتهی‌الیه راست سیاسی ایران و فعالانش در شبکه‌های اجتماعی، شمشیر از رو به اهالی «پاستور» کشیده؛ شمشیری که شاید بیش از هرکس محمدجواد ظریف در قامت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی تیزی برنده آن را احساس کرد.»

ناگفته نماند که این وضعیت دولت دغدغه رسانه‌های دیگری همچون روزنامه ستاره صبح، امروز و ... هم بود.