جزئیات قرعه کشی محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه 23 تیر ماه / اسامی برندگان با کد ملی

 جزئیات قرعه کشی امروز ایران خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 زمان قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو مشخص شد و اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو بلافاصله پس از پایان قرعه کشی اعلام می شود.
قرعه کشی محصولات ایران خودرو / زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز ۲۳ تیر اعلام شد که بر اساس آن کسانی که در  طرح پیش فروش ایران خودرو  و یا همان طرح مشارکت در تولید خودروهای ایران خودرو ثبت نام کرده بودند در قرعه کشی امروز شرکت داده شدند و اسامی آنان بعد از انجام قرعه کشی اعلام می شود.

ایران خودرو

مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو  صبح امروز، دوشنبه ۲۳ تیر با حضور نهاد‌های نظارتی در سالن همایش‌های ساپکو در حال برگزاری است.

طرح مشارکت در تولیـد با موعد تحویل ۱۲ تا ۲۴ ماهه محصولات ایران خودرو که از روز چهارشنبه آغاز شده بود، شنبه ۲۱ تیرماه به پایان رسید.

طبق اعلام مسئولان ایران خودرو حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو بلافاصله پس از پایان قرعه کشی از طریق همین سایت منتشر می می شود.

به احتمال قوی ارسال پیامک به برندگان این طرح ها نیز توسط شرکت ایرانخودرو در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

جزئیات طرح پیش فروش ایران خودرو

سود مشارکت در طرح برای محصول جدید، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

چند نفر در طرح پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کرده اند؟

ایران خودرو

رحمانی اظهار کرد: حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی ۵۰ هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k ۱۳۲ حدود ۱۶ هزار ظرفیت وجود دارد که ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو‌های دیگر هم ۳۴ هزار ظرفیت وجود دارد.

تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان

رحمانی در خصوص تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان گفت: از شهریور پارسال ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تعهد معوق داشتیم که این تعداد به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد بهبود یافته است.

رحمانی در پایان تصریح کرد: در فروش فوق‌العاده نیز تعهدات عقب‌افتاده‌ای نداریم و در آخرین فروش فوق‌العاده، توانستیم ۶۰ درصد تعهدات را تحویل دهیم و تا پایان تیر ماه هم تمام تعهدات مربوط به فروش فوق‌العاده را تحویل خواهیم داد. از کل خودرو‌های ما، تعهدات ۱۳ دستگاه به‌ روز است و تمام تعهدات تا پایان شهریور به‌ روز می‌شود.

کدام خودروها در سبد پیش فروش ایران خودرو هستند؟

افزون بر محصول جدید پروژه K۱۳۲ که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال. ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد.

فرصت 4 روزه برندگان برای واریز پیش پرداخت خودرو

ایران خودرو

منتخبان این طرح به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی الحساب را به حساب ایران خودرو واریز کنند. در صورت عدم اقدام برای واریز ثبت نام ملغی خواهد شد.