نامه نیوز/ عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: امروز افراد شاغل هم سخت می توانند امور زندگی خود را در حد بخور و نمیر بگذرانند. حالا بگذریم که مسئله اشتغال چقدر در کشور ما لطمه دیده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بازار ارز وضعیت با ثباتی ندارد. دولت تحریم ها را عامل اصلی این اوضاع می داند اما خیلی با اعتماد به نفس درباره رسیدگی به نیازهای اولیه و ضروری مردم سخن می گوید.

حسن روحانی در سخنان اخیرش اعلام کرد «زندگی مردم در حداقل ضرورتشان به خوبی اداره شده‌ است». این حرف او با واکنش بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی و سیاسی مواجه شد. احمد کریمی اصفهانی در واکنش به این اظهارات حسن روحانی به نامه نیوز اظهار کرد: ضرب المثلی هست که می گوید «سواره از حال پیاده خبر ندارد».

آقای روحانی و همکارانش در دولت اصلا نمی دانند فقر یعنی چه؟ حداقل معیشت یعنی چه؟ بی خانگی یعنی چه؟ بیماری و درمان یعنی چه؟ اگر آقایان دولتی واقف به این مسائل بودند هرگز آقای روحانی چنین حرفی را نمی زد. سلامتی خور را بیمه کنید حراج اینترنتی هدفون بی‌سیم تا 70% تخفیف در 5 دقیقه وارد بورس شوید! ثبت‌نام رایگان! درمان لکهای صورت سخت نیست,فقط روش درستی میخواد!؟ وی افزود: آقای روحانی توجه کند ظرف یک سال قیمت دولت 100 درصد افزایش یافت.

این واقعیتی است که همه می دانند و نمی شود آن را کتمان کرد. به نسبت افزایش قیمت دلار، تأمین مایحتاج اولیه زندگی مردم افت داشته است. متأسفانه تأمین یکسری نیازها برای خیلی از جوان‌ها رویا شده است. به خواب هم نمی بینند که بتوانند حداقل خانه ای برای خود تدارک کنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: امروز افراد شاغل هم سخت می توانند امور زندگی خود را در حد بخور و نمیر بگذرانند. حالا بگذریم که مسئله اشتغال چقدر در کشور ما لطمه دیده است. وی افزود: حالا در دنیا ممکن است ما را شلاق نزنند ولی در آخرت همه مسائل حساب و کتاب دارد و ما باید چوب بخوریم. آقای روحانی این را بداند که مردم در وضعیت بسیار نا به سامانی قرار دارند. به نسبت هزینه باید درآمد مردم نیز با آن یک همخوانی داشته باشد. آیا آقای روحانی می تواند بگوید «نسبت به هزینه ها درآمد مردم افزایش یافته و آنها می توانند تقریبا با 70 درصد زندگی گذشته خود، امورات بگذرانند. دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار یادآور شد: با احترامی که برای آقای رئیس جمهور قائل هستم، با عرض پوزش می گویم صحبت های آقای روحانی درست نیست و واقعیت ندارد.