امام جمعه دهاقان با اشاره به کودتای ننگین ۲۸ مرداد گفت: روحیه استکبار و ایران‌ستیزی آمریکا هیچ زمان کم نشده است.

روحیه ایران‌ستیزی آمریکا هیچ‌گاه کم‌نشده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با تبریک ۲۴ ذی‌‌الحجه روز مباهله، این روز را مکمل غدیر و روز ولایت  دانست و اظهار داشت: هنرمندان روی مباهله کار کنند و آن را پرورش دهند.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که در آستانه ماه محرم هستیم و عده‌ای در حال جبهه‎‌گیری در برابر اهل بیت(ع) هستند، گفت: کسانی که به عزاداری سید‌الشهدا می‌پردازند، در جبهه پیامبر و اهل بیت(ع) هستند و این تعیین خط راهبردی و استراتژیک نظام فکری یک مسلمان شیعه است.

وی با بیان این‌که دفع ضرر محتمل عقلاً واجب است، گفت: اگر جایی عقل تشخیص دهد که انجام کاری ضرر دارد باید از آن جلوگیری کنیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا وقتی به ما می‌گویند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید، برای این است که به خود و دیگری آسیب نرسانیم و لازم است همگی در ایام محرم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

رضوانی با اشاره به ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، بیان کرد: ۵۰ هزار از رزمندگان جنگ تحمیلی که شهرستان دهاقان هم سهم بسزایی در این موضوع داشت، پس از تحمل شکنجه‌های فراوان به میهن خود بازگشتند، نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از ظرفیت این افراد استفاده کند و جوانان نیز باید این افراد را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه دهاقان با اشاره به کودتای ننگین ۲۸ مرداد عنوان کرد: روحیه استکبار و ایران ستیزی آمریکا هیچ زمان کم نشده است.