مجوز استفاده از واکسن کرونای آمریکا پس از انتخابات صادر می‌شود

 زمان  مجوز استفاده واکسن ضد کرونای آمریکایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انتظار می‌رود سازمان غذا و داروی ایالات متحده به زودی استانداردهای سختگیرانه و جدیدی را برای مجوز استفاده اضطراری از واکسن کووید 19 اعلام کند.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، واشنگتن پست روز سه شنبه گزارش داد، انتظار می‌رود سازمان غذا و داروی ایالات متحده به زودی استانداردهای سختگیرانه و جدیدی را برای مجوز استفاده اضطراری از واکسن COVID-19 اعلام کند.
برهمین اساس احتمال عدم صدور مجوز استفاده از واکسن قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد.
این روزنامه گفت: این آژانس در حال صدور راهنمایی برای افزایش شفافیت و اعتماد عمومی است، زیرا کارشناسان بهداشت به طور فزاینده‌ای نگران هستند که دولت ترامپ در روند تصویب استفاده از واکسن کرونا دخالت کند.
بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود سازمان غذا و داروی آمریکا از تولیدکنندگان واکسن که به دنبال مجوز اضطراری هستند، بخواهد حداقل دو ماه پس از تزریق واکسن به داوطلبان، آنها را تحت نظر قرار دهد و شرایط سلامتی آنها را بررسی کند.
پایگاه «موسسه یوگاو» نیز براساس نظرسنجی‌هایی که به تازگی صورت گرفته نوشته است: ۳۲ درصد آمریکایی‌ها عنوان کرده اند که درصورتی که واکسن آمریکایی کرونا به بازار عرضه شود، به هیچ وجه این واکسن را دریافت نخواهند کرد؛ ۳۲ درصد دیگر نیز گفته اند که هنوز درمورد دریافت یا عدم دریافت این واکسن مطمئن نیستند.