انجام حواله های ارزی به آمریکا و کشورهای مطرح دنیا به کمک سیستم های وسترن یونیون,مانی گرام,تگرافیک و یاTTو... توسط صرافی آرام.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروزه آمریکا یکی از مقصدهای مهاجرتی برای ایرانیان بوده و در نتیجه بحث حواله ارزی به آمریکا به یکی از بحث‌های مهم و قابل توجه برای ایرانیان تبدیل شده است.در این میان برای حفظ ارتباطات مالی بین این دو کشور یعنی بین آمریکا و ایران روش هایی ارائه شده است که به بررسی آنها می پردازیم .

روش های حواله به آمریکا

صرافی آرام باتکیه بر تجربه ی چند دهه ی خود و داشتن ایجنت های مالی و معتبر آماده ی خدمت رسانی در زمینه ی حواله به امریکا با سیستم های وسترن یونیون , مانی گرام ,حواله تلگرافیک یا TT و ...می باشد.

حواله به آمریکا

حواله به آمریکا از طریق حواله داخلی

این روش که به   deposite cash هم معروف است روشی امن , قابل اطمینان و بدون محدودیت برای انتقال وجه می باشد.

حواله به آمریکا از طریق وسترن یونیون

اگر بخواهید پول یا وجه مورد نظر را به صورت فوری انتقال دهید, پیشنهاد می کنیم از حواله وسترن یونیون استفاده کنید. در این روش با پرداخت وجه به یکی از نمایندگی‌های وسترن یونیون بعد از ۲۴ ساعت کد ۱۰ رقمی دریافت می کنید که این کد به منزله ی رسید وجه می باشد.در این حین فرد گیرنده با ارائه این کد ۱۰ رقمی و مدارک شناسایی خود به یکی از نمایندگی‌های این شرکت بدون داشتن حساب بانکی به راحتی می‌تواند وجه خود را دریافت کند.

وسترن یونیون

حواله به آمریکا از طریق مانی گرام

حواله مانی گرام نیز مشابه به روش وسترن یونیون بوده .در حواله مانی گرام فرد با داشتن مدارک هویتی خود به یکی از نمایندگی‌های مانی گرام رفته و بعد از آن کدی ۸ رقمی دریافت می کند که این کار به منزله ی  رسید وجه می باشد .سپس با ارائه این کد ۸ رقمی به فرد گیرنده آن فرد می‌تواند به راحتی وجه خود را دریافت کند.

مانی گرام

حواله تلگرافیک یا حواله TT

حواله ی تگرافیک زمان بیشتری را برای انتقال وجه از یک کشور به کشوری دیگر طی می‌کند که این زمان حدود ۴ تا ۵ روز کاری خواهد بود از جمله موارد مورد نیاز در این روش: نام نام خانوادگی گیرنده, کد اختصاصی Routing Numberو شماره حساب , کد سوئیفت و آدرس فرد گیرنده می باشد.

مسترکارت

در حقیقت خدماتی که با مسترکارت و ویزا انجام می شود شباهت زیادی به آنچه شهروندان ایرانی تحت عنوان انتقال کارت به کارت و خرید اینترنتی می‌شناسند, دارند.

همانگونه که سامانه‌های جامع بانکی مانند شتاب در ایراندر حال خدمت‌رسانی به مشتریان در زمینه ی کارت‌های اعتباری هستند، مسترکارت نیز در ابتدا یک ساختار متشکل از 5 بانک موفق آمریکایی یعنی یونایتد کالیفرنیا، مارین میدلند، کروکر، کالیفرنیا و ولز فارگو بود که همه آن‌ها تصمیم گرفتند تا از شبکه مالی مشترکی برای پشتیبانی از کارت‌های اعتباری خود استفاده کنند. در آن زمان این شبکه مسترشارژ نام داشت.

اما به مرور زمان و چندین مرحله توسعه شبکه و عضویت بانک‌های بیشتر و خرید زیرساخت‌های مالی کارت‌های اعتباری شبکه پولی بریتانیا، استرالیا و اروپا توانست در نهایت توانست به بازار مالی بسته کشور چین نیز راه یافته و به یکی از بزرگترین خدمت‌دهندگان کارت‌های اعتباری تبدیل شود. به همان شکل که شما در کشور ایران با مراجعه به بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان دریافت کارت اعتباری فعال در این شبکه را دارید، در حال حاضر نیز هزاران بانک در سطح جهان مسترکارت را در اختیار مشتریان خود قرار داده داند. بیش از 25 هزار مؤسسه مالی در این چرخه مالی سهم دارد.

تفاوت ویزا کارت و مسترکارت

 اساساً ویزاکارت یک رقیب برای مسترکارت می باشد هر چند که ویزا کارت ضعیف تر از مسترکارت بوده و به اندازه آن پوشش جهانی ندارد. میزان سرمایه و گردش‌های مالی انجام شده در بستر مسترکارت به طرز چشمگیری بیشتر از ویزا می باشد. هر چند تفاوت این دو برای مشتریان ایرانی چندان محسوس نیست زیرا قرار به تملک هیچ ‌یک را نداشته و صرفاٌ پرداخت‌های خود را به صورت غیر مستقیم در بستر آن‌ها انجام می‌دهند. در هر حال بسته به نوع خرید و نیاز شما آرام‌پرداخت آماده همکاری در هر دو شیوه پرداخت است.

نحوه ی ثبت و چاپ مقالات بین‌المللی ISI

ثبت مقالات بین المللی ISI برای افرادی که مقیم خارج از کشور بوده  کار ساده و آسانی است  ولی امروزه با توجه به تحریم‌های به وجود آمده این کار برای افرادی که مقیم ایران هستند و قصد ثبت مقالات ISI را دارند کار ساده‌ای نیست .اما صرافی آرام با ایجاد زیرساخت های مالی و فنی خود در کشورهای مطرح توانسته این راه را برای شما آسان سازد .

نحوه ثبت سفارش

برای این کار ابتدا در سایت صرافی آرام ثبت سفارش کرده و سپس کارشناسان ما با بررسی اطلاعات مورد نیاز و انجام کارهای اولیه ,مقدمات کار را اغاز کرده و سپس کارشناسان ما با شما برای انجام پروسه های پرداخت هزینه تماس می گیرند و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

یکی از مزایای مهم صرافی آرام این است که بعد از انجام پروژه های پرداخت هزینه, تمامی رسید ها و اطلاعات پرداخت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.