در اینجا اصول اساسی سئو برای افزایش بازدید وب سایت در طولانی مدت آورده شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهینه سازی موتور جستجو سئو یا (SEO) سنگ بنای تجارت مدرن است. اگر فروشنده تجارت الکترونیکی هستید ، اگر در صفحه 6 در نتایج جستجو گیر کرده باشید ، نمی توانید مشتریان وفادار خود را افزایش دهید. بسیاری از مطالعات اهمیت سئو را نشان داده اند و در اینجا چند آمار برای اثبات آن آورده شده است:

  • حدود 93٪ از کل بازدیدها از یک موتور جستجو حاصل می شود.
  • 75٪ از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند.
  • بیش از 60٪ از بازاریابان می گویند بهبود سئو و افزایش حضور ارگانیک اصلی ترین اولویت بازاریابی ورودی آنها است.
  • اولین موقعیت در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل در دسک تاپ 34٪ نرخ کلیک دارد.

با در نظر گرفتن همه این ارقام ، این مسئله این نیست که آیا شما باید یک استراتژی سئو خوب برای وب سایت خود ایجاد کنید برای درک بهتر موضوع اصول سئو چیست را مطالعه کنید. بلکه مهم این است که چگونه این کار را به بهترین شکل انجام دهید. در اینجا اصول اساسی سئو برای افزایش بازدید وب سایت در طولانی مدت آورده شده است.

بهینه سازی کلمات کلیدی

اگر سئو SEO لنگرگاه تجارت آنلاین باشد ، کلمات کلیدی عنصر اصلی سئو هستند. برای تأثیر بیشتر بر الگوریتم های موتور جستجوی Google ، هر صفحه در وب سایت شما باید از استراتژی کلمات کلیدی با دقت طراحی شده پیروی کند. به همین دلیل شما برای هر صفحه به یک کلمه کلیدی خاص نیاز دارید. در اینجا متداول ترین روش ها برای یافتن کلمات کلیدی برای موضوعات شما وجود دارد:

  • طوفان مغزی: اولین قدم نوشتن کلمات کلیدی است که می توانید به تنهایی فکر کنید.
  • Keyword Planner: Google برای کمک به مدیران سایت در رسیدن به مخاطبان هدف ، Keyword Planner را ایجاد کرد.
  • جستجوهای گوگل: همچنین می توانید صفحات مربوط به مشاغل را جستجو کرده و هنگام نوشتن س suggestionsال ، پیشنهادهای Google را مشاهده کنید.
  • وب سایت های پرسش و پاسخ: سایت هایی مانند Quora هر روز هزاران س receiveال دریافت می کنند. برای دیدن س questionsالات متداول آن را بررسی کنید و صفحاتی ایجاد کنید که دقیقاً به همان سوالات پاسخ دهند.

عنوان ها

برچسب های عنوان عنصر دوم SEO هستند که باید آنها را در نظر بگیرید زیرا الگوریتم های موتور جستجو عناوین شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا موضوع را تشخیص دهند و آن را در میان پست های مشابه قرار دهند. کلمات کلیدی از این نظر نقش اصلی را دارند.

هر عنوان باید نزدیک به آغاز دارای یک کلمه کلیدی باشد ، به Google اجازه می دهد ارتباط محتوای شما را تشخیص دهد. علاوه بر این ، می توانید نام تجاری را در یک عنوان قرار دهید زیرا این امر باعث می شود خوانندگان بالقوه بتوانند درک کنند که چه کسی در پشت پست پنهان شده است.

تیترها همچنین باید جذاب باشند ، به این معنی که باید علاقه کاربران را برانگیزد. عنوان خوب به عنوان فراخوان عمل عمل می کند - این افراد را به تعامل با محتوای شما دعوت می کند. اگر از کارایی عنوان مطمئن نیستید ، ابزارهای آنلاین مانند CoSchedule Headline Analyzer را بررسی کنید. این برنامه یک نمره عنوان ایجاد می کند و ساختار کلی ، دستور زبان و خوانایی عنوان شما را تجزیه و تحلیل می کند.

توضیحات متا

اگرچه کلمات کلیدی متا دیگر در دنیای جستجوگرها تاثیری نمی گذارند ، اما سایر ویژگی ها مانند توضیحات متا هنوز هم نمایانگر یک بهینه ساز قدرتمند هستند. یک کاربر متوسط قبل از باز کردن یک صفحه وب به دو چیز نگاه می کند - عناوین و توضیحات متا.

مورد آخر همیشه در زیر عنوان صفحه وب در نتایج جستجوی Google نمایش داده می شود. موتورهای جستجو کلمات کلیدی را در توضیحات متا برجسته می کنند ، بنابراین آن را به یک تقویت کننده اصلی CTA تبدیل می کنند - این افراد را ترغیب می کند روی پیوند کلیک کنند و محتوای شما را بررسی کنند.

محتوای با کیفیت بالا منتشر کنید

شما می توانید تک تک ترفندهای جستجوگرها را در دنیا بیاموزید و به کار ببرید ، اما تا زمانی که محتوای با کیفیت بالا در وب سایت خود منتشر نکنید ، به شما در جذب بازدید کمک نمی کند. شما فقط باید پست های مرتبط ایجاد کنید ، پدیده های مربوط به تو رفتگی در دیوار را توضیح دهید و مشکلات کاربران را حل کنید.

به همین دلیل پست های وبلاگ طولانی تر می شوند - برای نوشتن یک تحلیل خوب و پوشش مضامین از هر زاویه ، کلمات بیشتری لازم است. طبق تحقیق ، ایده آل طول پست وبلاگ در حال حاضر حدود 1600 کلمه است. با این حال ، متن ساده فقط می تواند شما را تا اینجا برساند.

از محتوای چندرسانه ای بهره ببرید تا محتوای شما برای یک کاربر متوسط جذاب تر شود. به عنوان مثال ، بررسی محصولات بهترین نتیجه را برای خرده فروشان آنلاین ایجاد می کند. این نوع محتوای ویدئویی به کاربران امکان می دهد تا در مورد محصولات یا خدمات شما بیشتر بیاموزند و آنها را ترغیب می کنند هنگام مشاهده خرید را انجام دهند.

حسابرسی SEO

اگر بخواهید در دراز مدت همان سطح از بهره وری وب سایت را حفظ کنید ، حسابرسی منظم سئو اجباری است. هر چند وقت یک بار باید کل وب سایت را بررسی کنید و نقاط ضعیفی را پیدا کنید که سرعت شما را کند می کنند. این مجموعه ای از روش های مختلف است:

  • هر صفحه را از نظر عنوان و توضیحات بررسی کنید.
  • بهینه سازی کلمات کلیدی را برای هر پست بررسی کنید.
  • ساختار URL مقالات خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • برچسب های ALT را روی تصاویر بررسی کنید.
  • یک آزمایش دوستانه بودن برای موبایل را انجام دهید تا ببینید وب سایت شما به درستی برای استفاده از تلفن های هوشمند بهینه شده است.