در ادامه برخی از فیلم و سریال‌های جذاب ایرانی به شما معرفی خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عموماً تمام ایرانیان به دانلود فیلم ایرانی اعم از سینمایی و سریال علاقه‌ی وافری دارند؛ چراکه دانلود فیلم و تماشای آن از جمله تفریحات کم‌هزینه و در دسترسی است که می‌تواند در هر زمان و مکانی اوقات خوشی را برای خانواده‌ها به وجود بیاورد. دانلود فیلم در روزهای کرونایی امروز جامعه نیز گزینه‌ی مناسب‌تری از رفتن به سینما است، زیرا برای مراقبت از سلامتی خود و اطرافیانتان بهتر است تماشای فیلم در منزل را انتخاب کنید. علاقه به دانلود فیلم ایرانی از آنجا در عموم مردم ایران به وجود آمد که فیلم‌های سینمایی و سریالی جذابی در ایران ساخته شد. در ادامه برخی از فیلم و سریال‌های جذاب ایرانی به شما معرفی خواهد شد.

image_6a09b5883482941f3a87f0c0c53b5b88d4c87283

بهترین گزینه برای دانلود فیلم ایرانی کدام است؟

انتخاب فیلم سینمایی یا سریالی بسته به سلیقه و زمانی دارد که افراد برای تماشای فیلم فرصت دارند، امروزه فیلم و سریال در ژانرهای مختلف کمدی، درام، اجتماعی، عاشقانه، جنایی و... در ایران ساخته می‌شود. برخی از بهترین تولیدات فیلم‌های سینمایی داخلی برای افرادی که مایلند با دانلود فیلم منزل خود را تبدیل به سینما کنند عبارت هستند از:

  • مالاریا:

مالاریا نام فیلم سینمایی است که برنده تندیس‌ها و جوایز مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و داخلی شده و طرفداران بسیاری دارد. بنابراین اگر تاکنون فیلم مالاریا را تماشا نکرده‌اید، به عنوان گزینه‌ی دانلود فیلم خود در اولیت قرار دهید. این فیلم سینمایی با بازی هنرپیشه‌هایی همچون ساعد سهیلی، آزاده نامداری، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی و... داستانی را روایت می‌کند که حول محور برخورد یک دختر و پسر در تهران با مردی که مشکل خاصی دارد، می‌چرخد. اگرچه این فیلم سینمایی در سال 1394 ساخته شده، اما تاکنون نیز طرفداران خاص خود را دارد و گزینه‌ی خوبی برای دانلود به شمار می‌رود.

  • عصبانی نیستم:

اگر به دنبال گزینه‌ی مناسب برای دانلود فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی و عاشقانه هستید، فیلم سینمایی عصبانی نیستم را انتخاب کنید. بازیگر نقش اول این فیلم سینمایی نوید محمدزاده بوده که در جشنواره 32 فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. البته این فیلم سینمایی دارای افتخارات دیگری نیز بوده و تندیس‌های جشنواره فجر را در رشته‌های تدوین، بازیگر نقش اول زن، صدابرداری و... نیز از آن خود کرده است. این فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی رضا دُرمیشیان مورد محبوبیت افراد زیادی قرار گرفته و گزینه مناسبی برای دانلود فیلم به شمار می‌رود.

  • تا ابد:

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای دانلود فیلم، فیلم سینمایی تا ابد می‌باشد. این فیلم که در سال 1398 تولید شده ژانری اجتماعی خانوادگی دارد و تاکنون مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است. این فیلم سینمایی به کارگردانی امید امین نگارشی و با بازی بی‌نظیر محسن کیایی، میلاد کی‌مرام، بهرنگ علوی، مهرداد صدیقیان تولید شد. فیلم سینمایی تا ابد که از فیلم‌نامه بسیار خوبی برخوردار است را به راحتی می‌توان از وب‌سایت‌های معتبر دانلود و تماشا کرد.

  • رخ دیوانه:

رخ دیوانه از آن دست فیلم‌های سینمایی است که با وجود فیلمنامه خوبی که داشته، هنوز بسیاری از افراد آن را تماشا نکرده‌اند. بنابراین دانلود فیلم ایرانی رخ دیوانه که در سال 1393 تولید شده هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، ساعد سهیلی، صابر ابر، امیر جدیدی، گوهر خیراندیش و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم روایتگر ماجرایی عجیب مابین 4 فردی است که در دنیای مجازی اینترنت با یکدیگر آشنا شده‌اند، به جهت ماجراجویانه بودن این داستان مخاطبان بسیار زیادی دارد.

اگر به دانلود سریال ایرانی علاقمندید، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید!

قشر عظیمی از افراد جامعه به تماشای سریال بیشتر از فیلم سینمایی علاقه دارند، به همین جهت به سراغ دانلود سریال خواهند رفت. در حال حاضر کارگردانان معروف بسیاری سریال‌های جذاب را برای پخش در شبکه خانگی تهیه و تولید کرده‌اند که از جمله جدیدترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

image_d3813baeab4874f1fdfe1c3066374f032c1f2d8f

  • دانلود سریال قورباغه:

یکی از جدیدترین سریال‌های پخش در نمایش خانگی قورباغه است که  این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین علت پر طرفداربودن دانلود سریال قورباغه بازی نوید محمد زاده در کنار هومن سیدی و البته کارگردانی بی‌نظیر هومن سیدی می‌باشد. سریال قورباغه که پخش آن به تازگی شروع شده است، روزهای دوشنبه منتشر می‌شود و دارای ژانر اجتماعی  درام می‌باشد. سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پور فرج و... برخی از دیگر بازیگران سریال قورباغه هستند که با دانلود سریال شاهد ایفای نقش آنان خواهید بود.

  • دانلود سریال دادزن:

تماشای سریال‌های طنز از جمله علاقمندی‌های خانواده‌های ایرانی می‌باشد، به همین جهت کارگردانان بسیاری از جمله سیامک خواجه وند اقدام به تولید سریال طنز برای شبکه نمایش خانگی کرده‌اند. دادزن نام سریالی است که خواجه وند کارگردانی آن و امیر کربلایی زاده، بهرنگ علوی، نفیسه روشن، بهنوش بختیاری و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. پخش این سریال طنز هنوز آغاز نشده و مخاطبان سریال‌های طنز بی‌صبرانه منتظر دانلود سریال دادزن هستند. جذابیت این سریال هنوز پخش نشده، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده که منتظر دانلود آن هستند.

  • دانلود سریال آقازاده:

از پر طرفدارترین سریال‌های نمایش خانگی می‌توان به آقازاده اشاره کرد، این سریال که بازیگری نقش اول آن را سینا مهراد به عهده دارد، روزهای جمعه در حال پخش از شبکه خانگی می‌باشد. از دلایل پرمخاطب بودن سریال آقازاده می‌توان به فیلم‌نامه خوب و ژانر اجتماعی-سیاسی بسیار خوب آن اشاره کرد. در این سریال بازیگرانی همچون امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی سروستانی، کامبیز دیرباز، امین حیایی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند که موجب جذاب‎‌تر شدن کلیت داستان شده است.

فارسی دانلود، بهترین مرجع دانلود فیلم

image_0d4c2dd09db9a87a5a5b8c7584e95e22db444be4

مهم‌ترین نکته پس از انتخاب فیلم، انتخاب وبسایت و رسانه‌ای است که برای دانلود فیلم به آن ورود می‌کنید. برای دانلود سریال یا دانلود فیلم ایرانی یکی از بهترین رسانه‌ها فارسی دانلود می‌باشد که فیلم و سریال‌ها را با کیفیت عالی در وب‌سایت بارگذاری می‌کند. این وبسایت ضمن معرفی اجمالی فیلم و سریال‌ها امکان دانلود قانونی کلیه‌ی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ایرانی را ایجاد کرده است. به همین جهت فارسی دانلود یکی از پر بازدیدترین وب‌سایت‌های انتشار دهنده‌ی فیلم و سریال به شمار می‌رود، با مراجعه به فارسی دانلود از سرعت بالا و کیفیت سریال‌ها لذت خواهید برد، فارسی دانلود وب‌سایتی مملو از فیلم و سریال‌های جدید و قدیمی است که آن را برای افراد با هر سلیقه‌ای مناسب جلوه می‌دهد.