شب‌های طولانی و سرد زمستان به خودی‌خود خسته‌کننده و حوصله‌سربر است چه برسد که کرونا و قرنطینه هم باشد. اما جای امیدواری است که در این شرایط هم سریال‌های جذابی درحال پخش از شبکه نمایش خانگی است که می‌تواند سر کردن این شب‌ها را ساده‌تر کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محبوب‌ترین سریال‌های این روزهای شبکه خانگی را می‌توان سریال‌های آقازاده، ملکه گدایان، همرفیق و قورباغه دانست که بیش از سایرین نظر مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

سریال قورباغه

قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد.

براساس اطلاعاتی که نماواو به طور هفتگی منتشر می‌کند این سریال رکورد پخش هفتگی را در 4 هفته‌ای که به نمایش درآمده است به خود اختصاص داده است.

دانلود سریال قورباغه

 

1

سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود

بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافته است.

این سریال نیز به تازگی شروع شده است ولی با توجه به کاگردان نام آشنایی که دارد و مجموعه بازیگرانی که درآن به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان انتظار یک سریال خوب را داشت.

دانلود سریال ملکه گدایان

 

2

همرفیق

هم‌رفیق با اسپانسری آپ و حمایت نماوا ساخته شده و تبلیغات زیادی نیز پیرامون آن صورت گرفته است. خود حضور شهاب حسینی به عنوان یکی از بازیگران موفق کشور که جوایز بین‌المللی را نیز از آن خود کرده به عنوان برگه ضمانت دیده شدن هم‌رفیق، کاملا محرز است. ضمن آنکه نباید فراموش کنیم شهاب حسینی پیش از حضور در بازیگری یک مجری تلویزیونی بوده و نکته جالب اینکه نوید محمدزاده نیز پیش از شروع جدی دنیای بازیگری در کار مجری‌گری بوده و حالا دو مجری سابق به عنوان دو سوپراستار سینمایی در این برنامه ظاهر شده‌اند.

این مجموعه نیز رفته‌رفته دارد مخاطبان خود را به دست می‌آورد هرچند که با انتظار مخاطبان فاصله زیادی داشته است.

دانلود سریال همرفیق

 

3

سریال آقازاده

سریال آقازاده هم در نهایت پس از 29 هفته نمایش به اتمام رسید و با تمام حواشی و فراز و فرودهایش توانست رضایت نسبی مخاطبان را به دست آورد.

4

رکوردهای آقازاده چیست؟

«آقازاده» به شکل قانونی و جدا از پخش «DVD» تنها از دو سامانه فیلیمو و نماوا منتشر میشد. در مدت چهار ماهی که این سریال به نمایش درآمد، نماوا هنوز آماری از میزان مخاطبان این سریال در سامانه‌اش منتشر نکرده اما طبق گزارش هفتگی این سامانه که بدون اعداد ارقام منتشر می‌شود «آقازاده» بیش از ۱۰ هفته است که در صدر پرمخاطب‌ترین محصولات نماوا قرار دارد.

فیلیمو نیز به تازگی آماری عددی منتشر کرده که بررسی این آمار و مقایسه آن با آمارهای قبلی منتشر شده توسط این سامانه درباره دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی نشان می‌دهد «آقازاده» با اختلاف فراوانی گوی سبقت را برای جذب مخاطب از رقبای پیشین خود ربوده است. تعدادی از رکوردهای این سریال براساس آمار منتشر شده توسط فیلیمو:

میزان دقیقه تماشا در ۳ قسمت ابتدایی این سریال در سامانه فیلیمو طی یک ماه اول نزدیک به ۱۱۰ میلیون دقیقه تماشا بوده که این رکورد برای سه قسمت ابتدایی سریال «دل» ۶۰ میلیون دقیقه، سریال «مانکن» ۴۰ میلیون و سریال «هیولا» ۲۹ میلیون دقیقه است.

قسمت اول آقازاده پس از گذشت ۱۲۰ روز به رکورد ۶۶ میلیون دقیقه تماشا رسیده که این میزان دقیقه تماشا برای قسمت یک سریال «همگناه» پس از ۱۳۳ روز ۴۰ میلیون، سریال «دل» پس از ۱۸۵ روز ۳۹ میلیون، سریال «مانکن» پس از ۲۸۶ روز ۲۷ میلیون و سریال «هیولا» پس از ۴۳۳ روز ۲۶ میلیون دقیقه تماشا بوده است

 تعداد مخاطب آقازاده در پنج قسمت آخری که پخش شده (۱۵ تا ۱۹) رشدی ۲۸ درصدی نسبت به ۵ قسمت ابتدایی این سریال داشته که این رشد برای هیچ کدام از سریال‌های شبکه نمایش خانگی رخ نداده است.

در بخش نظردهی سامانه فیلیمو نیز میزان مشارکت مردم در رای دهی به قسمت‌های مختلف آقازاده اختلاف فاحشی با رقبایش دارد. در ۱۵ قسمت ابتدایی این سریال به طور میانگین ۵۸۹۰۰ رای مردمی درباره سریال ثبت شده که این عدد برای ۱۵ قسمت ابتدایی سریال «همگناه» میانگین ۴۰۴۹۸ رای، سریال «مانکن» ۳۵۹۸۳ رای، سریال «دل» ۳۴۲۲۱ رای و سریال «هیولا» ۱۸۹۵۵ رای بوده است.