اگر او بخواهد بیاید باید بگوید با چه تحلیلی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ و با چه وسیله‌ای می‌خواهد کار کند؟

آقای جهانگیری  قدرت تو بیشتر از روحانی است که می خواهی نامزد شوی؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد زیدآبادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا جهانگیری می‌تواند گزینه اصلاح‌طلبان باشد یا خیر، بیان کرد: «بحث این است که جهانگیری می‌خواهد چه کار کند؟ او چه قدرت بیشتری از روحانی دارد؟ روحانی از ابتدای انقلاب همیشه فرد پشت پرده‌ و مقتدری بوده است و نفوذ بالایی در حوزه و جناح راست داشته است. آقای جهانگیری که اینها را هم ندارد. اگر او بخواهد بیاید باید بگوید با چه تحلیلی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ و با چه وسیله‌ای می‌خواهد کار کند؟»

زیدآبادی در پاسخ به این پرسش خبنگرا سایت فردا که «دولت آینده را فارغ از اسامی که الان مطرح است، چگونه دولتی می‌بینید؟» گفت: «هنوز حدود ۵ ماه تا انتخابات فاصله داریم و کشور هم در نقطه حساسی قرار دارد. مناسبات منطقه‌ای و اقتصاد کشور به نقطه سختی رسیده است. دولت اکنون سعی می‌کند که با کنترل اجباری قیمت ارز و طلا سیگنال بفرستد و آن هم نمی‌گیرد. این وضعیت تاثیرات اجتماعی بسیاری دارد. مردم خشمگین و ناراضی هستند. وضعیت هوا هم که می‌بینیم و فشار کرونا که همه را دچار افسردگی و ناراحتی کرده نیز وجود دارد. در این وضعیت یک جناح می‌گوید می‌خواهم سیاست‌های موجود را تشدید کنم و یک جناح هم اساساً حرفی برای گفتن ندارد. نیرو‌هایی هم هستند که می‌خواهند از این وضعیت بهره‌برداری کنند.»

وی با تاکید بر اینکه «در هیچ دوره از تاریخ ایران وضعیت را اینطور تحت تأثیر عوامل بسیار، ندیده بودم» گفت: «هیچ کسی نمی‌تواند تغییر جامعی ارائه دهد. من خودم به آخرین مساله‌ای که فکر می‌کنم این است که چه کسی رئیس جمهور شود، چون از نظر اندازه مشکلات این کمترین مسئله است.»