اگر اصلاح‌طلبان کاندیدای دیگری نداشته باشند و فقط عارف باشد و به مشارکت در انتخابات نیز ناچار باشند؛ یک حمایت توام با اکراه از او خواهند کرد.

هیچ اصلاح طلب شناخته شده ای از عارف حمایت نمی کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زیدآبادی درباره محمدرضا عارف و احتمال حضور او در انتخابات ۱۴۰۰ و امکان مورد اجماع قرار گرفتن او، گفت: «وقتی آقای عارف به مجلس رفت مورد انتقاد همه طیف‌های اصلاح‌طلبان قرار گرفت. انتقاداتی که گاهی ناروا بود. به هرحال نمی‌شد از او در مجلس انتظار معجزه داشت. عارف هم می‌خواهد کارش را با جلب اعتماد دستگاه‌های بالاتر پیش ببرد و مرد دعوا نیست. من مدافع عارف نیستم، اما به نظر من، چون مجموعه اصلاح‌طلبی دچار بحران شده بود، او مورد خوبی به نظر رسید تا همه‌چیز به گردن او افتد. با این شرایط نیز دیگر مورد اقبال قرار نمی‌گیرد».

وی تاکید کرد: «اگر آقای عارف کاندیدا شود، هیچ گروه موثر و شناخته شده اصلاح‌طلبی از وی حمایت نخواهد کرد و از این جهت ورود او به انتخابات را بعید می‌دانم. مگر آنکه تصور کند در جامعه خیلی نفوذ دارد. این همه ایراد خیلی سیاست‌مداران است که فقط اطراف خود را دیده و به تمجید‌های اطرافیان توجه دارند».

به گفته زیدآبادی، اگر اصلاح‌طلبان کاندیدای دیگری نداشته باشند و فقط عارف باشد و به مشارکت در انتخابات نیز ناچار باشند؛ یک حمایت توام با اکراه از او خواهند کرد.