مجید صالحی باانتشار متنی در فضای مجازی از مثبت شدن تست کرونا خودش خبرداد.

مجید صالحی کرونا گرفت + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مجید صالحی بازیگر نام آشنا و کهنه کار کشورمان است. مجید صالحی ازجمله بازیگران حوزه طنز است که تجربه کار در سینما و تلویزیون را دارد. مجید صالحی هم در بازیگری هم در کارگردانی و هم در اجرا سابقه دارد. مجید صالحی طرفداران بسیاری دارد.  مجید صالحی متأهل است و دو فرزند دوقلو دارد.

سید مجید صالحی در 26 شهریور ماه سال 1354 در امامزاده حسن تهران متولد شد. او بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون میباشد.

مجید صالحی باانتشار متنی در فضای مجازی از مثبت شدن تست کرونا خودش خبرداد و نوشت:این پیغام رو ۲ ساعت پیش یک عزیزی از رفقای قدیم که دیر به دیر باهم تماس میگیریم و پیغام میذاریم؛ یهویی برای من فرستاد.

جالبه اینکه من هم جواب تست pcr ام مثبت شده و کرونا گرفتم (البته فعلاً از نوع خفیف) و ایشون طفلی خبر نداشت و گفت که برات صدقه دادم.

رفتم به فکر این که مرگ چقدر نزدیکه، شاید با همین کرونا رفتنی باشم یا شاید به خاطر ناراحتی قلبی یا بر اثر تصادف و سانحه و. علت‌ها و دلایل دیگه.

واقعاً هیچکس از فردای خودش خبر نداره.

 

زندگی هنری مجید صالحی

 
مجید صالحی از سن هجده سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان، این حرفه را به طور جدی دنبال نمود.
 
او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تاتر بعدی آنتیگونه آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت مجید دلبندم مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد.
کناره گیری حمید جبلی از فیلم یکی بود یکی نبود باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه های تلویزیونی نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته است.
مجید صالحی
 
اغلب فیلم هایی که صالحی تاکنون در آن ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده اند فیلمهایی همچون بعداز ظهر سگی سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و ... واین نشان می دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است!
 
شروع فعالیت سینمایی او در سال 1372 با بازی در فیلم چشم شیطان بود. 
 
خلاصه داستان :پس از سوء قصد نافرجام به جان کمال خان، او با الماس «چشم شیطان» که به مالکش قدرت می دهد، ناپدید می شود.... 
 
وی تا کنون تهیه کنندگی چند فیلم کوتاه را نیز برعهده داشته است. او همچنین سریال هایی همچون سه در چهار ، موج و صخره و کوچه اقاقیا را کارگردانی کرده است.

مجید صالحی

شیطنت‌های صالحی در مدرسه

مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و 4 برادر و 3 خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. آنها در خانه ‌ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‌کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق های جالبی برایشان می‌افتاده! در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده ‌اند.