رئیس ستاد ارتش گفت: ارتش در بیانیه گام دوم انقلاب؛ حوزه علم و پژوهش را مورد توجه ویژه‌ای قرار داده است.

مقام ارشد ارتش: در پایان گام دوم انقلاب قطعا تمدن مورد نظر رهبر انقلاب اجرایی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارتش گفت: ما این بیانیه را جزو اسناد بالادستی می‌دانیم. گام دوم انقلاب از نظر ما چهل سالگی انقلاب است و این بیانیه هنگامی ابلاغ شد که دشمن به ما خیلی فشار می‌آورد و می‌گفت شما تابستان داغی دارید و ۲۲ بهمن را نخواهید دید.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش اظهار کرد: ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یعنی این که ما از اعتماد به نفس قوی برخوردار هستیم و ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران به قدری محکم و نقش انقلاب اسلامی در جهان مسجل شده که در گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه چهل سال دوم را ابلاغ می‌کنیم. 

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب ٧ محور اصلی دارد که همه این محور‌ها به ویژه حوزه علمی در ارتش در دستور کار قرار دارد. این مهم آنجا اهمیت پیدا می‌کند که تهدیدات آینده با تهدیدات گذشته متفاوت بوده و جنگ‌های آینده مبتنی بر علم و دانش است. امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخته شده است.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه ارتش در بیانیه گام دوم انقلاب حوزه علم و پژوهش را مورد توجه ویژه‌ای قرار داده؛ گفت: ما از راه علم و پژوهش می‌توانیم به تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم و آماده ایم تا با هر گونه تهدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی‌مان مقابله کنیم.

وی افزود: اطمینان داریم که در پایان گام دوم انقلاب اسلامی قطعا تمدن مورد نظر رهبر انقلاب اجرایی شود.