در شرایط کنونی و با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا، حضور در آزمایشگاه­ها می­تواند همراه با ریسک بالایی باشد. تست کرونا در منزل شاهین ویلا، جایگزین مناسبی برای آزمایش در آزمایشگاه محسوب می­شود. حضور در مراکز آزمایشگاهی در این مقاله قصد داریم به سوالات شما در مورد تست کرونا در منزل پاسخ بدهیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شیوع بیماری کرونا موجب بروز موجی از نگرانی در بین مردم شده است و برخی نیز به دلیل ایجاد فوبیا در مورد ابتلا به بیماری، زندگی اجتماعی خود را مختل کرده‌اند. اگر شما نیز جزء آن دسته از اشخاصی هستید که این ویروس ذهنتان را مشغول کرده است می‌توانید با انجام تست کرونا از استرس خود بکاهید. البته برخی آثار آلرژی فصلی را با کرونا اشتباه می‌گیرند. بنابراین بهتر است در فصل بهار که زمان گرده‌افشانی گیاهان است با چند عطسه یا سرفه خود را مبتلا شده به ویروس کرونا محسوب نکنید.

در شرایط کنونی و با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا، حضور در آزمایشگاه­ها می­تواند همراه با ریسک بالایی باشد. تست کرونا در منزل شاهین ویلا، جایگزین مناسبی برای آزمایش در آزمایشگاه محسوب می­شود. حضور در مراکز آزمایشگاهی در این مقاله قصد داریم به سوالات شما در مورد تست کرونا در منزل پاسخ بدهیم.

 

مزایای تست کرونا در منزل با جوابدهی ۱۲ ساعته

با انجام تست کرونا در منزل با جوابدهی ۱۲ ساعته می‌توانید در کمترین زمان ممکن، از صحت و سلامتی خود مطمئن شوید بدون این که خود را در معرض آلودگی‌های مراکز درمانی قرار بدهید.

  • تست کرونا در منزل شما را از دردسر برای پیدا کردن جای پارک در نزدیکی مراکز درمانی رهایی می‌بخشد.
  • با انجام تست کرونا در منزل وقت خود را غنیمت بشمارید و به جای ماندن در ترافیک به سایر امور خود بپردازید.
  • با انجام تست کرونا در منزل و دریافت جواب تست ظرف 12 ساعت می‌توانید قبل از آن که دیر شود از گسترش بیماری در بدن خود جلوگیری کنید.

 

خدمات تست کرونا در منزل با جوابدهی ۱۲ ساعته

تست کرونا در منزل به دو روش مختلف قابل انجام است که در ادامه با آن­ها آشنایی بیشتری پیدا خواهیم کرد. هر کدام از این روش­ها پروتکل­های مخصوص به خود را دارند و در شرایط مشخصی از آن­ها استفاده می­شود.

 

تست کرونا در منزل pcr

 از این تست برای متقاضیانی که می‌خواهند از ابتلا یا عدم ابتلای خود به ویروس کرونا در زمان آزمایش مطلع شوند گرفته می‌شود. در این تست یک سواپ پنبه‌ای وارد مجاری تنفسی شده و تکنسین از مخاط بینی و گلو نمونه‌برداری می‌‌کند. سپس نمونه به آزمایشگاه منتقل خواهد شد. اگر بقایای ژنتیکی ویروس در نمونه مشاهده شود جواب مثبت خواهد بود. تست پی سی آر قابلیت نشان دادن سابقه ابتلا به بیماری را ندارد بلکه تنها وجود ویروس را به هنگام انجام آزمایش مورد بررسی قرار می‌دهد و به علاوه می‌تواند ناقل بودن متقاضی را مشخص کند.

 

تست  کرونا در منزل آنتی بادی

در این تست، آنتی بادی ترشح شده در بدن برای تشخیص ابتلا به کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع به هنگام ورود ویروس به بدن انسان، سیستم ایمنی آنتی‌بادی برای مقابله با ویروس ترشح می‌کند. در این تست که با مورد آزمایش قرار گرفتن خون انجام می‌شود امکان تشخیص ابتلای شخص در گذشته نیز وجود دارد چرا که آنتی بادی  IgM در زمان ابتلا و ایجاد عفونت در بدن تولید شده و آنتی بادی  IgGدر زمان بهبود بدن تولید خواهد شد که با ارزیابی آن‌ها در بدن وضعیت سلامت متقاضی مشخص خواهد شد.

 

تست کرونا در منزل برای کودکان

اگر فرزندتان از حضور در مراکز درمانی واهمه دارد یا بابت اطمینان از حفظ سلامت او ترجیح می‌دهید که تست در منزل انجام بشود می‌توانید روی هوم‌کا  برای دریافت خدمات با کیفیت و با رعایت اصول بهداشتی حساب باز کنید.

یکی از مزایای استفاده از خدمات مجموعه هوم­کا، امکان استفاده از بیمه تکمیلی می­باشد. تست کرونا بیمه دانا یکی از این موارد می­باشد. افرادی که از خدمات تست کرونا در منزل مجموعه هوم­کا استفاده می­کنند، می­توانند پس از انجام تست و گرفتن نتیجه­ی آن، بخشی از مبلغ تست را از بیمه دریافت نمایند.

 

زمان استفاده از خدمات تست کرونا در منزل

شاید با این سوال مواجه شده باشید که در چه زمان باید برای انجام تست کرونا اقدام کرد؟

حتمأ این نکته را مد‌نظر قرار بدهید که چند بار عطسه یا سرفه در طول یک روز و در فصل بهار نباید باعث ایجاد  استرس و نگرانی در شما بابت ابتلا به کرونا شود. بهتر است زمانی برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل با هوم‌کا تماس بگیرید که علائم مختلف ابتلا به کرونا را در خود مشاهده کرده باشید. این علائم عبارتند از:

  • استفراغ و اسهال
  • تب
  • تنگی نفس
  • سرفه و عطسه مداوم
  • سر درد
  • حالت تهوع
  • لرزش بدن

 

هزینه تست کرونا در منزل

برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد هزینه انجام تست کرونا می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید یا به آدرس سایت www.homeca.ir رجوع بفرمایید. در رابطه با هزینه‌ این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که با انجام تست کرونا در منزل با قیمت مناسبی که از سوی مجموعه هوم‌کا دریافت می‌شود خدمات با کیفیتی به شما ارائه خواهد شد.

تست کرونا در منزل به چه اشخاصی توصیه می‌شود؟

  • بیماران مبتلا به سرطان و اشخاصی که در حال شیمی‌درمانی هستند.
  • اشخاصی که به دلیل ترددهای روزانه به محل کار  یا سایر اماکن بیشتر در معرض ابتلا هستند.
  • اشخاصی که یکی از اعضای خانواده آن‌ها در خانواده به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای مانند سرطان، دیابت یا مشکلات کلیوی مبتلا است.
  • متقاضیانی که به دلیل رنج بردن از مشکلات جسمانی قادر به حرکت نیستند.
  • سالمندان به دلیل ابتلا به بیماری‌هایی مانند کلسترول و دیابت که زمینه را برای ابتلا به کرونا فراهم می‌سازند جزء اشخاصی هستند که توصیه می‌شود از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنند.
  • محیط بیمارستان برای بسیاری از کودکان خوشایند نیست پس بهتر است برای اطمینان از سلامت کودک خود از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنید.

 

نکاتی در مورد تست کرونا در منزل با جوابدهی ۱۲ ساعته

بدون تردید، رعایت نکات بهداشتی در انجام تست کرونا در منزل، از اهمیت بالایی برخوردار می­باشد. حفظ سلامتی در دوران کرونا می­تواند به مراتب سخت­تر از هر زمان دیگری باشد. اما با رعایت نکاتی که در ادامه آورده شده است، می­توان ریسک ابتلا به بیماری را کاهش داد.

  • به هنگام حضور پرستار یا تکنسین در محل مورد نظرتان برای انجام تست کرونا موارد بهداشتی مانند استفاده از ماسک را فراموش نکنید.
  • بعد از پایان تست کرونا دست‌های خود را با آب و مواد شوینده ضد عفونی کنید.
  • پس از انجام تست وسایلی را که با آن‌ها تماس برقرار شده است ضدعفونی نمایید.
  • در زمان انجام تست پیش‌بینی‌های لازم را برای تهویه هوا انجام بدهید. مثلأ پنجره اتاق را باز بگذارید.

 

تست کرونا در منزل  با هوم‌کا

هوم‌کا مجموعه‌ای است که در حیطه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به هموطنان گام‌های موثری را در سال‌های گذشته برداشته است و تلاش می‌کند نیازهای درمانی شما هموطنان عزیز را به بهترین شکل، با کیفیت عالی و با به کارگیری کادر مجرب برطرف نماید. ما در هوم‌کا برای انجام تست کرونا در منزل در خدمت شما عزیزان هستیم.