ایرنا/ رئیس هیات روسیه در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام گفت که اعضای شرکت کننده از پیشرفت در مذاکرات پیرامون رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای رضایت دارند.

پیشرفت مذاکرات و رضایت طرفین کمیسیون برجام از زبان مقام روس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«میخائیل اولیانوف» سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز شنبه در توئیتی با اعلام پایان نشست کمیسیون مشترک برجام افزود که طرف‌های شرکت کننده اراده خود را برای تکمیل روند مذاکرات ابراز کردند.

وی افزود: کمیسیون کارشناسان در گروه‌های رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای را مکلف کرد تا به فعالیت‌های خود عصر امروز، یکشنبه و هفته آینده ادامه داده تا زمان از دست نرود و در زمینه احیای برجام پیشرفت‌های بیشتری را حاصل کنند.

جلسه کمیسیون مشترک برجام که ساعتی پیش در سطح معاونین با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+4 در گرندهتل وین آغاز شده بود، پایان یافت.

حاضرین در این نشست به بررسی روند گفت‌وگوها در روزهای گذشته پرداخته و گزارش گروه‌های کارشناسی در خصوص حوزه‌های تحریم و هسته‌ای را دریافت کردند.

در این نشست مقرر شد گفت‌وگوهای دو و چندجانبه و همچنین رایزنی‌های فنی در روزهای آینده ادامه یافته و در صورت نیاز کمیسیون مشترک بار دیگر تشکیل جلسه دهد.