اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که اسپری تاتو موقت چیست، ما در این مقاله بصورت کامل برای شما توضیح می دهیم، مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اسپری تاتو موقت چیست

امروزه با توجه به پیشرفت علم، زمینه های متنوعی برای انجام تاتو موقت ایجاد شده است که یکی از روش های آن استفاده از اسپری است. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که اسپری تاتو موقت چیست، ما در این مقاله بصورت کامل برای شما توضیح می دهیم، مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم.

توضیحاتی در مورد اسپری تاتو موقت

یکی از روش های انجام تاتو موقت، استفاده از این روش است که در دسته ی انجام تاتو موقت به صورت برگردان روی پوست قرار می گیرد. این اسپری کار را برای تاتو زدن آسان کرده است،  شما به تنها مواردی که نیاز دارید یک اسپری، چند طرح پرینت شده بر روی کاغذ آچار به وسیله ی پرینتر های لیزری و دستمال کاغذی جهت پاک  کردن طرح در صورت لزوم است.

اسپری تاتو موقت را ازکجا تهیه کنیم ؟

اسپری تاتو موقت را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی تاتو فست یکی از پیشگامان زمینه ی تاتو موقت در ایران است که فعالیت خود را در فضای مجازی از سال 1398 شروع کرده است. این تیم از تعدادی جوان خلاق و پر انرژی تشکیل شده که قصد دارند با بهترین کیفیت و خدمت، یک تاتو زیبا را به شما هدیه دهند تا حس خوب آنرا همیشه به یادگار داشته باشید. برای خرید این محصول و دریافت هر مشاوره ای می توانید به وبسایت یا صفحات اجتماعی شان که در سایت آنها ذکر شده است، مراجعه و از خدمات و محصولاتشان استفاده کنید.

اسپری تاتو موقت تاتو فست راهکاری است برای دوستانی که با توجه به شرایط زندگی شان، نمی توانند بر روی بدن خود یک تاتوی دائم داشته باشند. هم چنین، برای خرید دیگر محصولات تاتو موقت بد نیست سری به صفحه ی محصولات تاتو موقت آمازون هم بزنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که آمازون یک فروشگاه اینترنتی بین المللی، اما تاتو فست یک فروشگاه اینترنتی ایرانی است، پس اگر ساکن ایران هستید می توانید از این فروشگاه، محصولات تاتو موقت را خریداری کنید.

جنس کاغذ و نوع پرینت در استفاده از این روش

تقریبا دو موضوع ذکر شده (جنس کاغد و نوع پرینت)، جز سوالات متداولی است که در خرید این محصول برای کاربران پیش می آید. جنس کاغذ استفاده شده، همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، همان کاغذ آچار معمولی است. برای استفاده از این محصول نیازی به تهیه کاغذ خاصی نیست و همین موضوع به شگفتی این محصول نو ظهور بیشتر اضافه می کند.

در مورد نوع پرینت نیز، در تجربیات مختلفی که در این زمینه گزارش شده است، پرینتر های لیزری بهترین نوع کیفیت طرح چاپ شده را برای استفاده از این نوع روش ارائه می دهند. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، از پرینتر های لیزری خانگی استفاده کنید. با توجه به اینکه از پرینترهای بیرون عموما برای تیراژ چاپی بالا استفاده می شود، صاحبان این مشاغل ترجیح میدهند که از جوهر های بی کیفیتی استفاده کنند که کار راه بیانداز باشد، پس برای بازدهی بالا، ترجیحا از پرینتر های لیزری خانگی استفاده کنید.

عوارض اسپری تاتو موقت

با توجه به اینکه این محصول در زمره ی محصولات آرایشی و بهداشتی قرار میگیرد، یقینا بر روی انسانهای مختلف تجربیات متفاوتی را رقم خواهد زد. در خیلی از موارد برای همه ی ما پیش آمده که به یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه، مثلا ریمل و یا اینکه خط چشمی را خریداری کنیم، پس از آن که یک الی دو دفعه از آن استفاده کردیم، متوجه شویم که پوست ما با آن محصول حساسیت نشان می دهد.

این مثال را از آنجا بیان کردم که به یک جمع بندی برسیم. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما در صورت استفاده و بروزعلایم حساسیت، بهتر است که در وهله ی اول دیگر از آن استفاده نکنید و در وهله ی دوم در صورت تمایل به مصرف، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

البته با توجه به اینکه گزارش های بسیار کمی در زمینه بروز علایم حساسیت به دست ما رسیده بود، ما ترجیح دادیم نکته ی بالا را برای شما بیان کنیم. اما یکسری توصیه های عمومی نیز در این زمینه وجود دارد که سعی میکنیم خلاصه وار به آن اشاره کنیم.

دور از دسترس اطفال نگه داری کنید، از تماس مستقیم با محیط های مخاطی بدن به شدت اجتناب کنید، در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، از اسپری کردن محلول روی سطوح پلاستیکی اجتناب کنید و بعد از پاک کردن طرح از محل، محل را با آب و صابون بشویید.

اما بگذارید به سراغ آموزش استفاده از این اسپری رویم.

ماندگاری تاتو موقت بوسیله ی اسپری

ماندگاری تاتو موقت به وسیله ی اسپری

عموما تاتو های موقت همانطور که از اسم آن ها پیداست، تاتو هایی با عمر کوتاهند. تمام اسپری های موقت موجود در بازار، بین سه روز الی یک هفته ماندگاری دارند، پس اگر فروشنده ای به دروغ عنوان کرد که محصولش، بیشتر از یک هفته ماندگاری دارد، بدانید که کلاهبردار است. طبق تحقیقاتی که سایت تاتو فست بر مبنای تست تمام اسپری های تاتو موقت موجود در بازار ایران انجام داده است، ماندگاری این دسته از تاتوها، همان چیزی است که به آن اشاره کردیم. پس فریب تبلیغات کلاهبردران را نخورید.

نحوه ی استفاده از اسپری تاتو موقت

در گام اول محلی که دوست دارید تاتو بزنید را با آب و صابون بشویید، سپس چند افشانه به محل تاتو بزنید و یک الی 3 ثانیه به محلول فرصت دهید که بر روی پوست شما بماند.

در مرجله ی دوم، طرح مورد نظر خود را که بر روی کاغد آچار پرینت گرفته اید دورچین کنید و به صورت برگردان بر محل اسپری شده بچسبانید.

حدود ده الی پانزده ثانیه به آرامی طرح را بر روی پوست خود فشار دهید. سپس آن را از روی پوستتان بردارید، به همین راحتی تاتو موقت شما آماده است و می توانید از آن استفاده کنید.

نحوه ی پاک کردن طرح تاتو شده به این روش

برای پاک کردن طرح چاپ شده نیاز به انجام عمل خاصی نیست، کافی است از همان اسپری چند افشانه به محل تاتو بزنید  و بعد با استفاده از چند برگه دستمال کاغذی، طرح تاتو شده را پاک کنید. در واقع خود اسپری حلالی برای پاک کردن طرح است.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به سایت و شبکه های اجتماعی تاتو فست سر بزنید. در قسمت وبلاگ این سایت نیز توضیحاتی در مورد اسپری تاتو موقت چیست است که پیشنهاد می کنم وقت بگذارید و آنها را مطالعه کنید.