در ادامه این مقاله شما را با نکات مهم در خرید غذای حیوانات خانگی آشنا خواهیم نمود و شما می توانید با درنظر گرفتن این موارد یک خرید مناسب داشته باشید.

راهنمای خرید غذای حیوانات خانگی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ممکن است شما نیز همانند بسیاری از افراد در منزل خود از حیوانات خانگی نگهداری نمایید. برای آنکه بتوانید از حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه نگهداری کنید نیاز دارید تا برایشان غذای مقوی و مفید را تهیه نمایید تا با تغذیه مناسب بتوانند رشد مطلوب داشته باشند و سلامت باقی بمانند. اگر قصد خرید غذای مقوی برای حیوانات خانگی خود را دارید می توانید به سراغ پت شات یا پت شاپ های آنلاین بروید. پت شاپ های آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و بسیاری از افراد جهت خرید غذای حیوانات خانگی خود به سراغ آن می روند. نیاز است پیش از خرید غذا برای سگ و گربه خود ابتدا اطلاعاتی در زمینه رژیم غذایی این حیوانات بدست آورید تا اطلاعات کافی اقدام به خرید کنید. در ادامه این مقاله شما را با نکات مهم در خرید غذای حیوانات خانگی آشنا خواهیم نمود و شما می توانید با درنظر گرفتن این موارد یک خرید مناسب داشته باشید.

راهنمای خرید غذای گربه

2

گربه های خانگی که در حال رشد هستند به وجود پروتئین در رژیم غذایی خود نیاز دارند و به همین دلیل بهتر است از شیر برای تامین پروتئین آن استفاده شود. میزان بالای پروتئین غذای خشک گربه توسط پروتئین های حیوانی تامین می گردد اما به مقدار اندکی پروتئین گیاهی نیز برای رژیم غذایی گربه خانگی خود نیاز داریم. دلیل کم بودن پروتئین گیاهی این است که این نوع پروتئین سبب می گردد هضم غذای گربه با دشواری همراه گردد. اگر قصد خرید غذای گربه خانگی از پت شاپ آنلاین را دارید حتما به این مورد توجه داشته باشید که نباید میزان کربوهیدرات های موجود بیشتر از 10 درصد گردد. وجود تنوع غذایی در رژیم غذایی گربه حائز اهمیت است پس حتما آن را مدنظر قرار دهید. برای نمونه استفاده از پنیر و تخم مرغ در یک وعده غذایی پس از یک وعده غذایی گوشت پخته شده نمی تواند وعده درستی به شمار رود زیرا گربه به خوردن آن نخواهد پرداخت. شما باید ترکیبات غذایی گربه را در هر وعده رعایت کنید.

خرید آنلاین غذای گربه

قطعا میان گربه های وحشی و خیابانی با گربه هایی که در خانه نگهداری می شود تفاوت هایی وجود دارد و به همین دلیل غذای آنها نیز باید دارای تفاوت هایی باشد. از اصلی ترین ویژگی های گربه های وحشی و خیابانی می توان به تحرک بالا جهت بدست آوردن غذا اشاره نمود اما گربه های خانگی اینگونه نمی باشند و کمترین تحرک را از آنها در خانه شاهد هستیم. وجود این تفاوت ها سبب می گردد میان غذای آنها نیز تفاوت هایی وجود داشته باشد. جهت خرید یک غذای مناسب برای گربه خود نیاز است رژیم غذایی مطلوبی برای آن انتخاب نمایید و متناسب با آن برای گربه غذا تهیه کنید. یک گربه خانگی باید در رژیم غذایی خود دارای پروتئین، چربی، کربوهیدرات، ویتامین ها و مواد معدنی باشد و این رژیم باید در هر وعده ی آنها مجدد وجود داشته باشد. اگر می خواهید رژیم غذایی مطلوبی برای گربه خانگی خود داشته باشید علاوه بر گوشت، پنیر، تخم مرغ و شیر نیز می تواند این تعادل را برقرار نماید. لازم به ذکر است که یک گربه خانگی بالغ نیاز به پروتئین به میزان یک بیستم جیره غذایی خود دارد.

راهنمای خرید غذای سگ خانگی

3

برای یک وعده ی غذایی استفاده از جگر سفید گوسفند توصیه نمی گردد و این به دلیل آن است که جگر سفید گوسفید دارای ارزش غذایی نمی باشد و می تواند سبب بیمار شدن سگ به دلیل انگل های موجود در جگر سفید گوسفند گردد. درون جگر سفید گوسفند کیست های انگلی وجود دارد که این کیست های انگلی باعث می شود که بدن سگ نیز دچار آلودگی انگلی گردد پس بهتر است از جگر سفید برای وعده غذایی سگ خانگی استفاده نشود. از دیگر مواردی که حتما باید رعایت گردد عدم استفاده از قطعات استخوانی تیز و کوچک می باشد که مجازی تنفسی سگ را با مشکل به رو به رو می نماید. برای تهیه وعده غذایی سگ بهتر است از غذای پخته شده برای آن بهره گیرید زیرا احتمال آلوده بودن غذای پخته شده بسیار کمتر از غذایی است که پخته نشده است و از این طریق می توانید مانع بروز اختلالات گوارشی در سگ گردید.

خرید آنلاین بهترین غذای سگ

برای سگ های خانگی نیز مانند گربه ها باید یک رژیم غذایی مناسب در نظر گرفته شود تا سلامت آنها حفظ گردد. با خرید یک غذای مناسب و مقوی برای سگ خانگی می توانید شادابی و نشاط و در کل سلامتی را به آن ببخشید. با خرید غذای نامناسب متوجه خواهیم شد که نیازهای درونی بدن سگ به خوبی رفع نمی گردد و نیاز به تعویض رژیم غذایی وجود دارد. قبل از خرید غذا از پت شاپ های آنلاین نیاز است از تمیز بودن حیوان در محیط خانه مطمئن شوید.  اگر برای حیوان خانگی خود از آب و غذای آلوده و ناسالم استفاده کنید شاهد بروز برخی بیماری های خطرناک در آن خواهید بود. سگ نیز همانند گربه های خانگی نیازمند تعادل ترکیبات در رژیم غذایی خود هستند و باید به میزان لازم در هر وعده آنها کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین ها و مواد معدنی وجود داشته باشد. استفاده از غذاهای نامناسب برای سگ خانگی خود سبب خواهد شد برخی بیماری های رایج در حیوانات در آن به وجود آید و سلامت سگ را به خطر بیندازد. بهتر است جهت خرید غذای حیوانات خانگی خود یک پت شاپ معتبر را انتخاب نمایید تا غذای سالم را به حیوان خانگی خود دهید تا سلامت آن دچار مشکل نشود. با خرید از پت شاپ های معتبر خیال شما از سالم بودن غذا راحت خواهد بود. هنگام خرید غذا برای سگ خانگی خود حتما باید به سن آن نیز توجه داشته باشید و متناسب با سن سگ اقدام به خرید غذا برای آن نمایید. برای نمونه غذایی که برای سگ مادر خریداری می گردد باید با غذایی که برای سگ نوزاد خریداری می شود متفاوت باشد زیرا هر یک دارای نیازهای غذایی مختلفی برای بدن خود می باشند. لازم به ذکر است که برای سگ های کار باید غذای بیشتر و پرانرژی تری تهیه گردد. غذای سگ های جوان نیز در قیاس با سگ های پیر باید بیشتر باشد و علاوه بر آن سگ آبستن احتیاج به غذای مقوی و دارای پروتئین دارد.

اگر قصد خرید بهترین غذای سگ و گربه را دارید، بهتر است پیش از خرید سری به سایت ایمالز بزنید تا بهترین غذای سگ و بهترین غذای گربه را از معتبرترین پت شاپ های آنلاین پیدا کرده و پس از مقایسه ویژگی ها و قیمت ها، اقدام به خرید بهترین غذای سگ و گربه نمایید.