باشگاه خبرنگاران/ عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به بیان توضیحاتی درباره ورود بیژن نامدار زنگنه، محمد شریعتمداری و مصطفی تاج‌زاده به انتخابات پرداخت.

شرط ورود زنگنه و شریعتمداری به انتخابات از زبان محمد عطریانفر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره کاندیداتوری بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و محمد شریعتمداری وزیر کار از سوی جبهه اصلاحات گفت: این افراد برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مطرح هستند؛ ولی هنوز حضور آنها قطعی نشده است.

عطریانفر اظهار کرد: این افراد در جبهه اصلاحات مطرح هستند ولی نهایی شدن آنها در لیست اصلاحات منوط به این است که در تشکیلات ناسا مسیر را طی کنند. 

این عضو حزب حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه هنوز گزینه های نهایی اصلاحات مشخص نشده اند گفت: متاسفانه فضای سردی بر جریان انتخابات حاکم است و چهره هایی که باید حضور پیدا کنند تا روی آنها اجماع صورت بگیرد هنوز اعلام هنوز صریح و یا ضمنی نکرده اند. 

عطریانفر دلیل سردی فضای انتخابات را شیوع فضای بی اعتمادی احزاب به آینده سیاسی خودشان عنوان و خاطر نشان کرد: چشم اندازه آینده احزاب مشخص نیست و از مدت ها قبل این موضوع وجود داشته و هم اکنون خودش را بیشتر نشان داده است. 

این عضو حزب کارگزاران درباره اعلام کاندیداتوری مصطفی تاج‌زاده گفت: روش این دوست عزیزمان را نمی پسندم.

این فعال اصلاح طلب در ادامه حواشی مطرح شده پیرامون تمایل اصلاح طلبان به تعویق انتخابات با بهانه شیوع کرونا برای وقت خریدن را رد کرد و گفت: این موضوعات درست نیست و اصلاح طلبان در انتخابات فعال خواهند بود و امیدواریم مشکل کرونا حل شود تا مشکلی به لحاظ برگزاری انتخابات در موعد مقرر به وجود نیاید.