در رستوران نارنجستان تنوعی از غذاهای مختلف ارائه می شود که شامل انواع غذاهای خاورمیانه ای، اروپایی، فرانسوی، ایرانی، دریایی، باربکیو، سوشی و غیره می باشد.

رستوران نارنجستان بهترین انتخاب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت شماره یک رستوران نارنجستان از معروف ترین و پرطرفدارترین رستوران های لوکس تهران است که در میدان شهردار واقع در منطقه سعادت آباد قرار دارد. رستوران نارنجستان رستورانی است که از نظر مردم، قیمت هایش بسیار بالا می باشد اما کاملا ارزش این کیفیت و خدمات را دارد.

در خیابان سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو قرار گرفته است که از مرتقع ترین ساختمان های سعادت آباد می باشد. رستوران نارنجستان در آخرین طبقه برج قرار دارد که به لطف آن، افرادی که وارد رستوران می شوند با چشم انداز زیبایی از تهران روبرو خواهند شد.

در رستوران نارنجستان تنوعی از غذاهای مختلف ارائه می شود که شامل انواع غذاهای خاورمیانه ای، اروپایی، فرانسوی، ایرانی، دریایی، باربکیو، سوشی و غیره می باشد. با اینکه کیفیت غذاها در رستوران بسیار بالا است اما توصیه می شود در صورت علاقه به ماهی، حتما ماهی تنوری رستوران را میل کنید. همچنین، از محبوب ترین غذاهایی که در نارنجستان می توان سفارش داد و به دلیل سفارش بالای این غذا، مدت زمان قابل توجهی هم می بایست صبر کرد، استیک است که انواع مختلفی در منو دارد.

جالب است بدانید رستوران دو طبقه دارد و در برج سرو، طبقه یازدهم برای انواع غذاهای فرنگی و طبقه دوازدهم برای انواع غذاهای ایرانی می باشد. همچنین برج سرو از نظر ارتفاع، چندان مرتفع به حساب نمی آید اما به لطف ارتفاع بالای منطقه، رستوران نارنجستان در امتداد برج میلاد قرار دارد.

طبق نظر افرادی که قبلا به رستوران نارنجستان رفته اند، غذاها و خدمات بسیار عالی است اما هزینه ای که بابت غذاها می بایست پرداخت نمود، بالاتر از کیفیت بوده و در کنار آن، مالیات و ارزش افزوده نیز بسیار زیاد می باشد. همچنین، در رستوران نارنجستان همه روزه موسیقی زنده اجرا می شود و افرادی که جشن تولد در این رستوران می خواهند بگیرند، آهنگ تولد به صورت زنده نواخته می شود.