هر چه سالمندان بیشتر بر ادامه زندگی در خانه خود اصرار می ورزند و از مراکز درمانی و مراقبتی فراری اند، تصمیم گیری برای خانواده و اطرافیان آنها نیز سخت می شود. در اغلب مواقع، فرزندان و نزدیکان آنها ناچار به مواظبت از آنها هستند ولی مگر توانایی، انرژی، زمان و دانش آنها تا کجا می تواند به نیاز آنها پاسخ گوید؟

پرستار سالمند در منزل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 چاره کار اینجا است. با استفاده از سرویس پرستار سالمند در منزل پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم دیگر دغدغه سلامتی و حال خوب آنها را نداشته باشید.

پرستار سالمند در منزل در چه مواقعی می تواند به ما خدمات رسانی کند؟

تغییر در نحوه عملکرد سالمندان همیشه نشانه ای دال بر نیاز آنها به ماندن در خانه سالمندان نیست. بلکه میتواند نمایانگر نیاز آنها به یک پرستار کاربلد باشد. در واقع، انتقال آنها به خانه سالمندان چه بسا تاثیر عکس در روحیه و سلامتی شان بگذارد؛ زیرا اکثرا تمایل به سپری کردن باقی عمر در خانه خود را دارند.

با این حال، تغییرات جسمانی، زمین خوردن هایی که در ادامه راه رفتن و فعالیت بدنی شان را محدود می کنند، اعمالی که نتیجه سوء در سلامت روانی آنها دارد، عدم توانایی در انجام کارهای شخصی، نگهداری از خود پس از مرخص شدن از مراکز درمانی و ناتوانی در مدیریت مصرف صحیح داروها همگی می توانند علائم نیاز آنها به یک پرستار حاذق قلمداد شوند. همچنین پزشک معالج نیز در این تصمیم گیری نقش به سزایی خواهد داشت. تخصص و دانش آنها شما را قادر میسازد تا با دید بازتری نسبت به خدمات درمانی و قیمت پرستار سالمند در منزل تصمیم گیری نمایید.

مزایای حضور پرستار سالمند در منزل چیست؟

حفظ استقلال

همه ما مایلیم تا جایی که ممکن است استقلال خود را حفظ کنیم. اگر ناچار به کمک گرفتن نیز باشیم، باز هم می خواهیم در منزل خودمان خدمات دریافت شود. با حضور پرستاران در خانه و کمک به انجام امور شخصی چون استحمام، دستشویی، پوشیدن لباس و ... توسط خود آنها استقلال و اعتماد به نفس آنها حفظ خواهد شد.

قطع نشدن ارتباط با خانواده

عموما مراقبت از سالمندان در آسایشگاه ها میزان ارتباط آنها با اطرافیان یا خانواده هایشان را محدود می سازد؛ اما با مراقبت از آنها در خانه، دیگر هیچ مانعی برای این امر وجود نخواهد داشت.

کمکی به اطرافیان یا مراقبان سالمندان

در اغلب مواقع فرزندان یا خانواده این افراد موظف به نگهداری و مواظبت از والدین سالمند خود هستند. با درخواست سرویس پرستار سالمند در منزل، اطرافیان می توانند برای مدتی استراحت کنند تا انرژی شان بازگردد. همچنین می توانند از این سرویس به منظور مراقبت تخصصی تر کمک بگیرند. در واقع، با استفاده از این سرویس یک پرستار آموزش دیده به آنها کمک می کند تا روند نگهداری به خوبی پیش رود.

پیش بینی وضعیت سالمندان

پرستاران پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم از میان افراد تعلیم دیده و مجرب انتخاب شده اند که پروسه بازیابی بهبودی این عزیزان را ساده تر می نماید. آنها با بررسی وضعیت لحظه به لحظه آنها، ثبت گزارش و بعضا تحویل آن به پزشک معالج از حال جسمانی و روحی آنها به خوبی باخبرند. به همین دلیل با کوچکترین نشانه ای متوجه تغییر در کیفیت وضع آنها خواهند شد. همچنین کار را به کاردان سپرده اید؛ بنابراین دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

داشتن هم صحبت

خانواده این عزیزان نیز مشغله های مربوط به خود را دارند. به همین منظور نمی توان انتظار داشت در هر ساعت یا روزی از هفته بتوانند با آنها وقت بگذارنند. با انتخاب سرویس پرستار سالمند در منزل این دغدغه نیز برطرف خواهد شد. چونکه همیشه فردی در کنار آنها وجود دارد که نه تنها با آنها هم صحبتی و معاشرت می کند، بلکه نیازهای درمانی آنها را نیز پاسخ می گوید.

کم شدن هزینه ها

نگهداری از سالمندان در آسایشگاه ها یا مراکز درمانی- مراقبتی بسیار پر هزینه تر از نگهداری از آنها در خانه و استخدام پرستار است. حال به هزینه نگهداری این موسسات، هزینه حمل و نقل و محدودیت ساعات ملاقات را نیز اضافه کنید. البته که استخدام پرستار در خانه بدون هزینه نیست؛ اما قطعا بسیار مقرون به صرفه تر از اینگونه موسسات است. تنها کافی است هزینه ها را مقایسه کنید تا به این امر پی ببرید.

پرستار سالمند در منزل پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم چه سرویس هایی را ارائه می دهند؟

  • خدمات درمانی و پزشکی
  • دستیاری پزشک معالج در منزل
  • انجام تزریقات
  • نمونه گیری و انجام آزمایشات
  • کمک به مصرف صحیح داروها
  • انجام کارهای شخصی (استحام، لباس پوشیدن، غذا خوردن و ...) یا کمک به انجام آنها
  • احیای بیماران قلبی
  • کمک به حفظ نظافت و بهداشت
  • یاری رساندن در اجرای فعالیت های تجویز شده و پیشگیری از بروز زخم بستر

و هزار یک سرویس دیگر که بر اساس نیاز و درخواست شما برنامه ریزی خواهد شد.

با این امتیازات به فکر استخدام پرستار سالمند در منزل افتادید؟ می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک یک پرستار متخصص و باتجربه را از پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم درخواست دهید. چطور؟

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟

2

بهره گیری از تخصص و تجربه به صورت همزمان، کلید موفقیت و جلب اعتماد مشتریان ما در این سال ها بوده است. علاوه بر آن، خدمات رسانی به صورت 24 ساعته، ارائه خدمات در بالاترین کیفیت و تنوع سرویس ها، دیگر فاکتورهایی است که توجه همگان را به سوی خود جلب می کند.

البته روند کاری پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم کاملا متفاوت با چیزی است که تصور می کنید. پس از ثبت درخواست پرستار سالمند در منزل، با توجه به نیاز و شرایط شما پرستار انتخاب می گردد؛ اما نکته این جا است که پرستاران محدود به مرکز آسانیسم یا موسسه ای دیگر نیستند.

آسانیسم به عنوان یک رابط میان شما و موسسات معتبر خدمات پرستاری در سطح کشور، سعی در تسهیل سرویس دهی و روند درمان شما عزیزان داشته است. آن هم بدین صورت که پس از ثبت درخواست، لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران و دیگر نقاط کشور به همراه خدمات ارائه شده و قیمت آنها برای شما نمایش داده می شود. با این کار، دیگر نیازی به گشتن در وبسایت موسسات مختلف و هدر دادن انرژی خود برای یافتن مناسب ترین سرویس نیستید. در حقیقت، این قابلیت بزرگترین نقطه قوت و برتری ما محسوب می شود.

ویژگی های دیگری چون سرویس دهی 24 ساعته، خدمات پرستاری بسیار، ارائه سرویس ها در بالاترین کیفیت ترین ممکن و از همه مهم تر، پایین ترین قیمت، دیگر مزایای ما نسبت به دیگر موسسات است.

اگر شما نیز در فکر استخدام پرستار سالمند در منزل هستید، همین حالا با ما تماس گرفته تا مجرب ترین و نزدیک ترین پرستار در اسرع وقت به خانه تان ارسال شود.