سینما دیلی/ محمد صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما در گفتگو با تسنیم ورود این شورا به کپی‌کاری‌های تلویزیون و همچنین واردات دکور «دورهمی» از آمریکا اشاره کرد و گفت: «باید ببینیم آیا این تجهیزات مورد نیاز بوده‌اند و یا منحصر به فردند. غیر از آمریکا کشور دیگر این تجهیزات را نداشته‌ است و اگر ندارند و واردات اتفاق نمی‌افتاد، این برنامه ساخته نمی‌شد؟! همه این موارد باید بررسی جامع شوند. جزو بررسی‌های ما قرار دارد و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

حاشیه‌های دکور «دورهمی» بالاگرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بحثِ کپی‌سازی‌ها در تلویزیون به اوج خودش رسیده، ما باید دنبالِ خلاقیت و نوآوری باشیم. انواع بازی‌های بومی و محلی کم‌نظیری داریم که می‌توانیم به جایِ این همه کپی‌برداری نعل به نعل، آن‌ها را به روز کنیم و از سویی دیگر چنانچه کار خوبی در دنیا هم انجام می‌شود محتوایشان را به هنجارهای خودمان نزدیک کنیم.
متأسفانه برخی تمام شکل و محتوای یک برنامه یا مسابقه را کپی می‌کنند. وگرنه صنعت سینما برای ما نیست و طبیعی است خارجی‌ها نوآورتر از ما در فیلمسازی باشند منتها اگر ما برویم یک کپی بیاوریم باید سعی کنیم کم‌خطر و خوبش را جدا کنیم. یا برنامه و مسابقه‌ای بیاوریم که بتوانیم محتوایش را به هنجارهای و ارزش‌های خودمان نزدیک کنیم»