فارس/ سید نظام‌الدین موسوی با بیان اینکه از مجموع زمان‌های باقیمانده، دفاعیات وزرا نزدیک به 1.5 ساعت زمان باقی مانده و رئیس جمهور به دفاع پایانی از کابینه‌اش می‌پردازد، از تعیین تکلیف کابینه تا عصر امروز (چهارشنبه) خبر داد.

زمان 90 دقیقه‌ای رئیس جمهور برای دفاع پایانی از وزرای پیشنهادی؛ رئیسی می‌آید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در حاشیه جلسه علنی مجلس و در گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: یک مخالف و یک موافق به وزیر پیشنهادی نیرو از جلسه علنی صبح امروز باقی مانده و آقای محرابیان هم به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو نیم ساعت برای دفاع از خود زمان دارند و پس از آن برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان آغاز خواهد شد که طبق آیین نامه داخلی مجلس دو موافق و دو مخالف هم در این باره صحبت خواهند کرد و سپس اظهارات آقای سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی را می‌شنویم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: از مجموع زمان‌های باقیمانده دفاعیات وزرا، نزدیک به 1.5 ساعت وقت باقی مانده است که رئیس جمهور در طول این زمان به دفاع پایانی از کابینه می‌پردازند.

موسوی در باره نحوه رأی گیری از نمایندگان در باره وزرای پیشنهادی هم گفت: رأی گیری با ورقه صورت می‌گیرد و سپس رأی‌ها بلافاصله شمرده شده و نتایج اعلام خواهد شد اما آنچه که مشخص است امروز (چهارشنبه) تکلیف کابینه حضرت آیت‌الله رئیسی مشخص خواهد شد.