فاطمه زرین آمیزی: با پلیس راهور برای حضور داوطلبان آزمون استخدامی هماهنگ شده است.​

خبر خوش برای متقاضیان آزمون استخدام !+ جزئیات مهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هشتمین آزمون استخدام متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.  آزمون استخدام متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ در ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود. کارت آزمون استخدام از دوشنبه ۸ دی ماه منتشر می‌شود. آزمون استخدام بخش اجرایی کشور امسال 45 هزار دانشجو معلم پذیرا است.آخرین خبرهای مربوط به آزمون استخدام را در سایت خبرآزاد بخوانید.

فاطمه زرین آمیزی درباره نحوه حضور داوطلبان در جلسه آزمون استخدامی که شهر محل سکونت آنها حوزه برگزاری آزمون نیست با توجه به محدودیت‌های تردد کرونایی در کشور گفت: برای حضور این داوطلبان در حوزه‌های آزمون که مجبور به تردد هستند با هماهنگی با پلیس راهور و همچنین وزارت کشور اقدامات لازم برای صدور مجوز تردد بین شهری داوطلبان به منظور استخدامی ر حضور در شهر برگزاری آزمون، انجام شده ‌است.

آزمون+استخدام

سخنگوی سازمان سنجش درباره تمهیدات سازمان سنجش برای حضور داوطلبان سرماخورده توضیح داد: محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علائم مشکوک هستند در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با بیان اینکه این آزمون در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی با حضور ۵۶۵ هزار و ۲۳۸ داوطلب برگزار خواهد شد، ادامه داد: تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می‌شود. به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آنها غیرقابل استفاده باشد، ماسک داده می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

او ادامه داد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند.