در بحث همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نماینده یکی از هیأت‌های طرف مقابل تلویحا به نقش مخرب رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: نباید از یاد برد که آسیب وارده به دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی آژانس در ایران، ناشی از اقدامات خرابکارانه یک طرف ثالث بوده است.

یادآوری خرابکاری‌های اسرائیل در ایران در جریان مذاکرات اخیر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک منبع مطلع در وین به اذعان یکی از هیأت‌های شرکت کننده در مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ به نقش مخرب رژیم صهیونیستی در خرابکاری‌های هسته‌ای در ایران اشاره کرد و گفت: در نشست افتتاحیه مذکرات وین که روز گذشته (دوشنبه) با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ برگزار شد، در بحث همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نماینده یکی از هیأت‌های طرف مقابل تلویحا به نقش مخرب رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: نباید از یاد برد که آسیب وارده به دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی آژانس در ایران، ناشی از اقدامات خرابکارانه یک طرف ثالث بوده است.

گفتنی است دور جدید مذاکرات بین ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) از روز دوشنبه هشتم آذر ماه در هتل کوبورگ شهر وین آغاز شد. پیش از نشست افتتاحیه نیز هیأت ایرانی رایزنی‌های دو و سه جانبه‌ای را با نماینده اتحادیه اروپا و هیأت‌های روسیه و چین داشت.

بر اساس توافق صورت گرفته در نشست روز گذشته مقرر شد کارگروه رفع تحریم‌ها از صبح امروز کارش را آغاز کند.