فارس | منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «یائیر لاپید» نخست‌وزیر گردشی و وزیر خارجه این رژیم برای رایزنی علیه ایران و مذاکرات وین، هفته آینده به لندن و پاریس می‌رود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در شرایطی که قرار است هشتم آذر مذاکرات غیر مستقیم آمریکا و ایران در وین انجام شود، نفر دوم کابینه رژیم صهیونیستی با سران فرانسه و انگلیس دیدار و درباره برنامه هسته‌ای ایران رایزنی می‌کند.

«تایمز اسرائیل» روز چهارشنبه (امروز) گزارش داد، یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هفته آینده برای صحبت با بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس و امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه درباره احیای مذاکرات بر سر برنامه هسته‌ای ایران و روابط دو جانبه به (تل‌آویو و پاریس) پرواز خواهد کرد.

در گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی آمده است: «قرار است مذاکرات غیر مستقیم ایالات متحده و ایران بر سر بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دوشنبه هفته آینده از سر گرفته شود».

«تایمز اسرائیل» خبر داد، لاپید صبح یکشنبه (هفتم آذر ماه) فلسطین اشغالی را به مقصد لندن ترک می‌کند و روز دوشنبه (هشتم آذر ماه) ابتدا با لیز تراس وزیر خارجه و سپس با بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس دیدار خواهد کرد.

بنا بر گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی، احتمال می‌رود که نخست‌وزیر گردشی و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی صبح روز چهارشنبه (دهم آذر ماه) به فلسطین اشغالی برگردد.

سفر نفر دوم کابینه رژیم صهیونیستی به لندن و پاریس در شرایطی انجام خواهد شد که قرار است هشتم آذر ماه مذاکرات نشست کمیسیون مشترک برجام میان ایران و گروه ۱+۴ برگزار شود و «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هم در وین حاضر شود و در مذاکرات غیر مستقیم با ایران شرکت کند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است، طی هفته‌های اخیر بارها علیه برنامه هسته‌ای ایران اظهارنظر و لفاظی کرده‌اند.

بر همین اساس، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه (دیروز) در یک سخنرانی درباره احیای توافق هسته‌ای برجام هشدار داد و مدعی شد: «حتی اگر توافقی بین ایران و ابرقدرت‌ها وجود داشته باشد، اسرائیل جزئی از آن (توافق) نیست و به آن متعهد نیست.