کد خبر : 9829 / /
/

بهنوش بختیاری عکس زیر را شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. بهنوش بختیاری در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند. بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالتا بختیاری است. بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است. بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد.

بهنوش بختیاری

  اولین دستمزد بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری اولین بار در سال 1375 وقتی 21 ساله بود با معرفی خانوم نصیرپور در سریال هوای تازه بازی کرد و نکته جالب آن جاست که دستمزد او 20 هزار تومان بیشتر نبود. بعد از چندین تجربه بازیگری به علت دستمزد کم البته بختیاری وارد حرفه منشی گری در پشت صحنه شد.

شهرت بهنوش بختیاری با عطاران

سال 1383 سر فیلم ازدواج صورتی بعنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال خانه به دوش وی را راضی می کند.

با پخش سریال خانه به دوش به شدت بازی و چهره اش در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود.

وضعیت ازدواج و همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیر 1386 وقتی 32 ساله بود با محمدرضا آرین ازدواج کرد ، شغلش نویسندگی است و علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد و تنها عکس زیر متعلق به وی است.

بهنوش بختیاری

نحوه آشنایی بهنوش بختیاری با همسر

در سال 1384 سرکار سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا و از همانجا ماجرا به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

شایعه جدایی و طلاق

نه ، من جدا نشده ام و خدا را شکر که دارم زندگی می کنم و قصد جدایی هم ندارم. به شایعات پایان دهید!

همین طور است. وقتی که همراه و همسر یک فرد در بیشتر مواقع در کنارش نباشد از این حرف ها پیش می آید. همسر من به دلیل اعتقادات شخصی که دارد مایل نیست عکس یا فیلمش جایی باشد ، این چیزی است که من از روز اول هم می دانستم و از آن خبر داشتم.

من عاشقانه به زندگی زناشویی باهمسرم دارم ادامه میدم... مثل همه ادما باهم دعوا میکنیم و اشتی... ولی به قرآن قسم خوردیم که تا اونجایی که میتونیم کنار هم باشیم....وفاداربهم باشیم...خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره.

بهنوش بختیاری

علت بچه دار نشدن

بهنوش بختیاری در اسفند ماه 94 در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود و از آنجا خبرهایی مبنی بر نازایی او منتشر شد.

گرفتن بچه از بهزیستی

یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند 95 خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد ، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند ، همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

تجربه اجرا

بهنوش بختیاری در مجموعه مستند اجتماعی شکلات تلخ به کارگردانی شاهین صمدپور که برای شبکه نسیم در بخش هایی به عنوان مجری جلوی حضور داشت.

پشیمانی از عمل بینی

وقتی 19 ساله و در تب و تاب جوانی بودم بینی ام را عمل کردم ، آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم البته آن زمان هنوز بازیگر نبودم و الان پشیمانم.

بهنوش بختیاری

فوتبالی و پرسپولیسی

شنا خیلی دوست دارم اما عاشق ورزش فوتبالم اما متاسفانه فوتبال برای خانوم ها باشگاه ندارد ، طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیسم هستم و بازی هایش را پیگیری می کنم.

از رپ متنفرم!

علاقه ام به موسیقی سبک کلاسیک است ، از بین خوانندگان پاپ صدای ابی ، مرحوم ناصر عبداللهی ، مازیار و رضا صادقی را دوست دارم و اصلا از رپ خوشم نمی آید.

عاشق ابراهیم حامدی

من و همسرم عاشق ابی هستیم و من میمیریم براش ، کاریزماشو ، کاراکترشو دوست دارم و با شعرها و ترانه هاش عاشقی کردم و هنرمند محبوب دل من هست.

خوانندگی و کنسرت

خانوم بازیگر که در کودکی کلاس های آواز را گذرانده است در سال 95 عضو گروه موسیقی پلاریس شده و تجربه چندین کنسرت برای بانوان هم دارد.

گرانی گوشت خوبه!

خانم بختیاری اسفند 1397 در برنامه خیابان جام جم صدا و سیما در مورد تغذیه صحبت می کرد گفت چه بهتر که گوشت گران شد زیرا چیز خوبی نیست.

همین جمله کافی بود تا کاربران به انتقاد تند علیه او در فضای مجازی بپردازند.

حمایت از ترنس ها

اگر فتوای امام خمینی نبود تغییر جنسیت صورت نمی گرفت ، مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود ، امام خمینی فتوا نمی دادند.

حمایتم از افراد ترنس را روی رضایت انجام می دهم و تا زمانی که توان دارم ادامه می دهم.

بهنوش بختیاری

حمایت از حکم اعدام

در تابستان 1399 خانم بازیگر در اینستاگرامش از حکم اعدام سه معترض حوادث آبان 98 بنام های امیرحسین مرادی ، سعید تمجیدی و محمد رجبی دفاع کرد و نوشت :

این سه نفر باید به سزای عمل خود برسد که ساعاتی بعد در اعتراض گسترده مردم مجبور به حذف آن شد.

در فکر مهاجرتم

جشنواره فجر کاملا سیاسی و سلیقه ای است ، من به چه جرمی نباید از بین 60 فیلم جشنواره در یکی از آنها بازی کنم؟ چرا انتخاب هیچ کارگردانی نیستم؟

آدم هایی مثل من که 25 سال جوانی مان را برای سینما گذاشتیم باید آنقدر سرخورده باشم که به این فکر باشم از ایران بروم؟

به آدم نقش نمی دهند بعد که می روی تبلیغات می کنی می گویند همش در حال تبلیغات است ، نمی گویند گیر مالی دارد.

پرکار

خانوم بازیگر یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد او صاحب امتیاز مجله دیده بان می باشد و علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری می باشد.

بهنوش بختیاری

بیماری و بستری شدن در بیمارستان

بهنوش بختیاری در سال 1396 به دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شد و با پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت از بیمارستان مرخص شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.