قیمت پراید | قیمت پژو | قیمت خودرو امروز

قیمت خودرو‌ امروز | محصولات سایپا و ایران خودرو (۲۴ مهر ۱۴۰۰)

پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پراید وانت و تیبا هاچ بک پلاس امروز بین دو تا چهار میلیون تومان ارزان شده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت خودرو امروز شنبه بیست و چهارم مهر کاهش پیدا کرد و بسیاری از محصولات پرتیراژ ایران خودرو و سایپا نسبت به هفته قبل قیمت کمتری دارند.
پژو ۲۰۷ دنده‌ای بیشتر از دیگر محصولات داخلی ارزان شده و با افت چهار میلیون تومانی، ۳۲۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
پژو ۲۰۶ تیپ دو، پراید وانت و تیبا هاچ بک پلاس نیز هر کدام دو میلیون تومان ارزان شده اند. همچنین سوزوکی ویتارا اتوماتیک که با رقم یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد، افت ۲۰ میلیون تومانی را در مقایسه با آخرین روز کاری هفته قبل به ثبت رسانده است. قیمت روز دیگر محصولات این دو کارخانه را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز ۲۴۶ میلیون تومان ارزش دارد و دو میلیون تومان نسبت به هفته قبل ارزان شده است. دنا ۳۲۴ میلیون تومان، سمند EF۷ معمولی ۲۵۴ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ نیز ۲۳۳ میلیون تومان قیمت خوردند و کاهش یک میلیون تومانی را تجربه کردند.

01

قیمت محصولات سایپا

پراید وانت با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان و تیبا هاچ بک پلاس با قیمت ۱۷۳ میلیون تومان روانه بازار شده اند و هر کدام کاهش دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده اند.

02

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان