حاشیه‌های محمود احمدی نژاد و همسرش در دبی | عکس

سفر محمود احمدی نژاد به امارات و بازدید او از اکسپوی دبی امروز با حواشی همراه بود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

تصاویر محمود احمدی‌نژاد در اکسپوی دبی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت به ویژه تصاویر او با دختران و زنان بازتاب گسترده‌ای داشت. در سفر احمدی‌نژاد به دبی همسرش و چند تن از سیاستمداران از جمله هاشمی‌ثمره و شیخ‌الاسلامی وزیر پیشین کار و رفاه او را همراهی می‌کنند.
اکانت رسمی سازمان آلارم ترور(یک رسانه‌ خبری اخبار نظامی و ترور در اسراییل)، با انتشار این عکس در توییترش مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، در بازدید از نمایشگاه اکسپو در دوبی از غرفه‌ی اسراییل دیدار کرده و او را یک اصلاح‌طلب جدید در ایران خواند.
اما پس از آن سایت دولت بهار این ادعا را به شدت تکذیب کرد. 

محمود احمدی نژادمحمود احمدی نژاد

دولت بهار در این رابطه مدعی شد: «باندهای فاسد که ظاهرا از استقبال بی‌نظیر مردم جهان در اکسپو ۲۰۲۰ دبی شوکه شده‌اند، اقدام به انتشار اخباری کذب و مضحک در خصوص برنامه‌های اقای احمدی نژاد در بازدید از اکسپو کرده‌اند.» 
همچنین امروز تصاویر محمود احمدی‌نژاد در اکسپوی دبی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت به ویژه تصاویر او با دختران  و زنان بازتاب گسترده‌ای داشت. 
در سفر احمدی‌نژاد به دبی همسرش و چند تن از سیاستمداران از جمله  هاشمی‌ثمره و شیخ‌الاسلامی وزیر پیشین کار و رفاه او را همراهی می‌کنند.

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • Fatemh
    0

    زنده باد کاک احمد...!

  • ناشناس
    0

    کاری به هیچ سیاستی ندارم ،همین که بیمه است و هران هرکجا ی دنیا که فکرش نکنی و هرکاری که تصورش نکنیم برای من نشانه همون شجاعتیه که تودوران ریاستش بارها ازش دیدم ..کلا کارت درسته اقای بی باک .کارت درسته .عربها بیچاره‌ها ترسیدن ،اونا نه ظرفیت شخصی دارن و نه نظامی و نه .....معلومه که از بودن چنین شخصیتی واهمه خواهند داشت یادشون نرفته این همونیه که گفت اسراییل باید .......

  • ناشناس
    0

    مقابل تازه به دوران رسیده ها بیایید همدیگه را محترم بداریم تا اونها روشون کم بشه نه اینکه ما پرروشون کنیم و برای چنین کارهایی اوناراتشویق.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان